#1 Skrevet Desember 13, 2005 Nsb har gode tilbud på frontspoilere på websidene. Noen som vet om det er mye arbeid å tilpasse rs4 fronten til en a4 B5? Står at du må kappe org. fanger og lime på RS4 fangeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2005 Nsb har gode tilbud på frontspoilere på websidene. Noen som vet om det er mye arbeid å tilpasse rs4 fronten til en a4 B5? Står at du må kappe org. fanger og lime på RS4 fangeren. Den originale RS4 fronten regner jeg med du må jobbe litt med å få tilpassa... Men hvorfor kappe org.fanger? Du får jo kjøpt hele "RS4" fangere fra Rieger...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2005 Nei da,kapper bare av fangeren over luftehullet til radiator etc og limer fangeren oppå der med Sicaflex. ;)Trenger overdel av orginalfangeren som bjelke liksom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2005 Hvis det er denne du tenker på, så anbefaler jeg deg å ikke kjøpe... Ta heller en titt på denne... mindre jobb pluss at du har en orginal fanger liggende hvis den blir ødelagt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 13, 2005 Hvis det er denne du tenker på, så anbefaler jeg deg å ikke kjøpe... Ta heller en titt på denne... mindre jobb pluss at du har en orginal fanger liggende hvis den blir ødelagt... Det var den røde der ja. Koster litt mer den sølvgråe da Hvorden er passformen på den gråe kontra den røde da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...