EU kontroll av Caravelle...

Anbefalte innlegg

Jeg skal hjelpe en jeg kjenner med å Eu godkjenne en Caravelle. Er ikke sikker på modellen, men karosseriet er den rundt 94. 2,4 sugediesel....

Feil som må rettes på:

-Bytte indre drivleddmansjett. Trenger jeg slik "torks" verktøy da? vanskelig?

-Bremseavlastningsventilen bak var rusta.

På min golf 3 vet jeg det kan være et lite problem med å få den av på den rette måten. (kappe og sveise) erfaringer der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal hjelpe en jeg kjenner med å Eu godkjenne en Caravelle. Er ikke sikker på modellen, men karosseriet er den rundt 94. 2,4 sugediesel....

Feil som må rettes på:

-Bytte indre drivleddmansjett. Trenger jeg slik "torks" verktøy da? vanskelig?

-Bremseavlastningsventilen bak var rusta.

På min golf 3 vet jeg det kan være et lite problem med å få den av på den rette måten. (kappe og sveise) erfaringer der?

sørg for å få godt `tak`med nøkkelen på indre drivledd, så den ikke hopper over. da sliter du..: klø :

vær sikker på at du også drar skikkelig til når du monterer, har sett flere ganger at innerledd har løsnet. ( kan slå hull i bunnpanne, osv.: eek : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sørg for å få godt `tak`med nøkkelen på indre drivledd, så den ikke hopper over. da sliter du..: klø :

vær sikker på at du også drar skikkelig til når du monterer, har sett flere ganger at innerledd har løsnet. ( kan slå hull i bunnpanne, osv.: eek : )

Jeg så på drivledde, men det er jo så TRANGT der. Jeg orker ikke begynne på noe sånt når det ikke er min bil, ikke så farlig da;)

Jeg skal heller bytte bremseavlastningsventilen for han.

Takk for hjelpa:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.