#1 Skrevet Desember 13, 2005 Jeg skal hjelpe en jeg kjenner med å Eu godkjenne en Caravelle. Er ikke sikker på modellen, men karosseriet er den rundt 94. 2,4 sugediesel.... Feil som må rettes på: -Bytte indre drivleddmansjett. Trenger jeg slik "torks" verktøy da? vanskelig? -Bremseavlastningsventilen bak var rusta. På min golf 3 vet jeg det kan være et lite problem med å få den av på den rette måten. (kappe og sveise) erfaringer der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2006 Jeg skal hjelpe en jeg kjenner med å Eu godkjenne en Caravelle. Er ikke sikker på modellen, men karosseriet er den rundt 94. 2,4 sugediesel.... Feil som må rettes på: -Bytte indre drivleddmansjett. Trenger jeg slik "torks" verktøy da? vanskelig? -Bremseavlastningsventilen bak var rusta. På min golf 3 vet jeg det kan være et lite problem med å få den av på den rette måten. (kappe og sveise) erfaringer der? sørg for å få godt `tak`med nøkkelen på indre drivledd, så den ikke hopper over. da sliter du.. vær sikker på at du også drar skikkelig til når du monterer, har sett flere ganger at innerledd har løsnet. ( kan slå hull i bunnpanne, osv. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2006 sørg for å få godt `tak`med nøkkelen på indre drivledd, så den ikke hopper over. da sliter du..vær sikker på at du også drar skikkelig til når du monterer, har sett flere ganger at innerledd har løsnet. ( kan slå hull i bunnpanne, osv. ) Jeg så på drivledde, men det er jo så TRANGT der. Jeg orker ikke begynne på noe sånt når det ikke er min bil, ikke så farlig da;) Jeg skal heller bytte bremseavlastningsventilen for han. Takk for hjelpa:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...