Anbefalte innlegg

Nå har det begynt å lyse i hele girindikatorrekka avogtil når jeg starter, så stopper jeg den og starter på nytt, da er alt ok. Er dette nødprogrammet til kassa ? Tyder det på lav oljestand ? Noen som vet ?

Bilen: S4 2,2 93 mod

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken bil er det snakk om da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken bil er det vi snakker om her?

 

Det er viktig å få med de oplysningene som trengs ved slike spørsmål.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager, var såpass langt inne i min frustrasjon, det er en S4 2,2 93 Avant

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Er vel som med alle andre plugger og koblinger på S'ene; ta de fra hverandre, rengjøre, ha på litt syrefritt fett (eks. vaseline) og sett sammen igjen..(er mange write-ups på dette, så jeg gidder ikke å linke noe nå..)

Gjelder i hvertfall det meste som har med dashen å gjøre, og skulle ikke forundre meg om det var samme prob. med denne indikatoren.. Sitter ikke den mellom hoved- og ekstrainstrumentene? Er poppis å montere en air/fuel-måler der i USA ;) (De har ikke auto på disse bilene..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det du sier om å pakke om å smøre er nok lurt. Jo denne indikatorrekka sitter mellom hovedinstrumentene og de andre.

Problemet er at kassa oppfører seg annerledes hvis jeg prøver å kjøre det er derfor jeg lurer på om den hopper i nødprogrammet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikk til nærmeste VAG verksted eller til noen som har VAG-Com og få lest av feilkoder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytt olje og filter på kassa før det er for sent.

(Selv om Audi ikke anbefaller det).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje de egentlig vil at den skal ryke. Men har snakket med andre på automatgirverksteder som sier det samme, men det kan da ikke være meningen at den skal gå 400 000 på oljen. Har noen byttet selv noen gang ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra site, finnes det en tilsvarende for aldrende S4/6 er ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.