#1 Skrevet Desember 13, 2005 En kompis av meg har en 90 q (type 89Q) der motorlampa lyser. Er det noen som vet hvor diagnoseuttaket sitter og hvordan man kan lese av feilkoder. Eventuelt hvilket utstyr som trengs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2005 Lask bensinpumpe releèt med en sikring, sjekk at Check engine (CE) lyser, fjern sikringen og tell antall blink på CE. Skal være fire siffer. F.eks xx x xx xxx blir 2123, Full åpning på gass-spjeld switch. Kommer du med kode så kan jeg sjekke for deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2005 Hei, Sjekk linken under. Jeg fulgte oppskriften i artikkelen og fikk det til. Brukte ikke bensinpumpereleet, men diagnosepluggene som sitter ved clutsjpedalen. Gjør ihvertfall det på A100. Lykke til. http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/100ecuf.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...