#1 Skrevet Desember 13, 2005 heisann.. er det noen i klubben her som kjører med kw2 på en golf 3? vurderer å kjøpe dette til dama men er redd det ikke senker nok. vi har hatt kw 1 tidligere på en audi 80 avant men denne ble ikke så lav som man skulle ønske...kan dette bli et problem på golfen også? var ellers superfornøyd med senkesettet:tilber: Håper på kloke svar:) MVH Ståle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2005 Er det justerbart du tenker på, så er FK en billigere og like god løsning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2005 mulig det...men gir 8000,- med frakt å moms for kw 2 i tyskland od da er ike prisforskjellen så stor ifra FK til KW;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2005 Ikke helt det samme men det k&w settet som sto på min g60 syncro kunne jeg skru så langt ned at bilen sto på bakken. ( ikke godkjent selvfølgelig ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2005 Ikke helt det samme men det k&w settet som sto på min g60 syncro kunne jeg skru så langt ned at bilen sto på bakken. ( ikke godkjent selvfølgelig ) jepp,kjenner en tidligere eier av G60`n din og den var LAV:tilber: var du fornøyd med det eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...