#1 Skrevet Desember 13, 2005 Fikk dette bildet fra en Audi-bekjent i Nederland på MSN nå akkurat Og forresten,det er en RS4 motor!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2005 Audi 80 B4. Kan også være typ89............. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2005 Typ 89 Audi Coupe med FWD !!!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2005 Hadde passet bedre i Quattroen min. Vi kan vel bytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 13, 2005 Oisann: eek : Hvorfor FWD? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 13, 2005 Typ 89 Audi Coupe med FWD !!!!!!!!!!! Du ser det på t-stykket mellom lyktene, det har annen form på typ8b...må ikke gi svaret så fort i gjettekonkurranser..hehe mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 13, 2005 Jaap (min Audi-venn) vrir seg i vrede over han karen som bygger denne bilen her. PS Eivind: Audi-bekjenten min har nr 108 Edition Speciale Urquattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 13, 2005 Jaap (min Audi-venn) vrir seg i vrede over han karen som bygger denne bilen her. PS Eivind: Audi-bekjenten min har nr 108 Edition Speciale Urquattro Kult! Hvor befinner den bilen seg? Jeg har jo nr 111 mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 13, 2005 Kult! Hvor befinner den bilen seg? Jeg har jo nr 111 mvh EW Den befinner seg i Nederland......den er svart og har RS2 motor. Jaap skulle gå å legge seg nå så jeg får ikke mere info enn det ikveld.Parkert godt i varm garasje nå på vinteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 13, 2005 Den befinner seg i Nederland......den er svart og har RS2 motor. Jaap skulle gå å legge seg nå så jeg får ikke mere info enn det ikveld.Parkert godt i varm garasje nå på vinteren. Med rs2-motor er den ikke lengre noen edition speciale.... Er den rød med sort panser og tak? mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 13, 2005 Med rs2-motor er den ikke lengre noen edition speciale.... Er den rød med sort panser og tak? mvh EW Han synes selv det er litt å banne i kjerka men det var litt kjedelig med "kun" 200 hk med de veiene de har i Nederland. Men motoren og alt som hører med står pent gjemt vekk på en palle da.....men han gremmer seg både gul og blå over kompisen hans som bygger Audi Coupe med RS4 motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 13, 2005 Han synes selv det er litt å banne i kjerka men det var litt kjedelig med "kun" 200 hk med de veiene de har i Nederland. Men motoren og alt som hører med står pent gjemt vekk på en palle da.....men han gremmer seg både gul og blå over kompisen hans som bygger Audi Coupe med RS4 motor. En coupe finnes det 1000 av på dusinet som man sier...så heller det enn 20v i E.S. Urq...forøvrig har Edition Speciale 162hk fra motor med kode WX. De har også katalysator.... mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 13, 2005 Jaap er helt overveldet over alle prosjekt i Norge!!! Men han bare MÅTTE sende meg det bildet han tok av kompisen hans sitt prosjekt........380 hk og fwd må jo være helt værst Eivind:desto verre.....162 hk er jo ikke noe å rope hurra for akkurat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 13, 2005 Jeg syns fremdeles at tyskeren med 3.6 V8 med to snurrer høres "værre" ut... http://www.audischrauber.de/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 15, 2005 dæven så mye man får dytta neddi ett audi 5syl motorrom, ser jo nesten ut som de v8`erne der bruker plassen mer fornuftig enn 5syl 10v motoren. (ikke allt i ett hjørne av bilen ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 17, 2005 dæven så mye man får dytta neddi ett audi 5syl motorrom, ser jo nesten ut som de v8`erne der bruker plassen mer fornuftig enn 5syl 10v motoren. (ikke allt i ett hjørne av bilen ) HAHA bra sagt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 18, 2005 Fikk dette bildet fra en Audi-bekjent i Nederland på MSN nå akkurat Og forresten,det er en RS4 motor!!!!!! RS4 motor med fordeler? hmm... bygd sammen av masse rart den motoren da? Y-slangen inn på gasspjeldet er fra en normal 2.7t ikke RS4. Men hvorfor fordeler? Kanskje dumt spørsmål siden den skal i en FWD... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...