#1 Skrevet Desember 14, 2005 heisann noen som vet steder man kan få tak i sport quattro vige til en ok pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2005 sport quattro vingen er lik som paa coupe quattro, er vel gruppe b vingen du er ute etter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2005 sport quattro vingen er lik som paa coupe quattro, er vel gruppe b vingen du er ute etter? ja det er det den heter ja.. bare litt feil formulert.. vet du noen som skaffer disse til ok pris?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2005 jeg trenger en også! "gruppe kjøp" ?? sugen på sport q panser og! var en på nordic audi for en stund siden som solgte rimelige glassfiber "kopier" han hadde laget. Men har ikke funnet noen annonser av han nå som jeg trenger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 15, 2005 http://www.ker-innovatec.de/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 15, 2005 jeg trenger en også! "gruppe kjøp" ?? sugen på sport q panser og! var en på nordic audi for en stund siden som solgte rimelige glassfiber "kopier" han hadde laget. Men har ikke funnet noen annonser av han nå som jeg trenger... jeg er også interesert i en sånn vinge.. men neppe om jeg betaler 389 euro på ker innovatec.. Håper du finner denne tråden på nordic audi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 15, 2005 jeg er også interesert i en sånn vinge.. men neppe om jeg betaler 389 euro på ker innovatec.. Håper du finner denne tråden på nordic audi. ja... er jo ikke sånn svin ille pris da men... mener han svensken hadde bedre priser! ingen her som vet hvem jeg mener eller har sett noen asnnonser av han i det siste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 15, 2005 http://groups.msn.com/VR6Bilder/sportquattrohuvarokitt.msnw?albumlist=2 der fant jeg den gitt;) var ikke så billig som jeg syntes huske men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 15, 2005 389 Euro er absolutt ingen upris for en slik vinge ! Bestiller flere isammen blir det sikkert gunstig frakt etc. også. NB: jeg er ikke interessert i å være med på en slk bestilling.. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 15, 2005 hmm, lurer på hva hele sport quattro kittet hans koster.. hehe Najs da. 4900 kr for panser, andre steder i norge selger dem jo det for 9000-10000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 15, 2005 ja, men vet ikke om han holder på enda jeg.. denne linken er jo fra 2002. ikke gærne prisen for panser, men vinge var jo like dyr som de tyske da men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 15, 2005 ja, men vet ikke om han holder på enda jeg.. denne linken er jo fra 2002. ikke gærne prisen for panser, men vinge var jo like dyr som de tyske da men. Dialynx i england har for ca 4000,- Men blir jo brått dyrere når det endelig kommer hit da.. De har også panser til rundt 4000,- Så en får nok ta en ferie dit..spørs kansje hva dama sier til det..hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...