#1 Skrevet Desember 14, 2005 Noen som kan forklare sinnsykt dettaljert hvordan denne monteres på en golf IV gti motor? Gjerne med bilder og forklaringer:) Hvor den plasseres best osv.. Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2005 Ingen som kan hjelpe her? Ingen som har montert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2005 Går en slange rør fra innsungsdelen på turboen og inn på blokka,fjern dette. Blend hullet i innsugsslangen. Ta en slange fra catchtank og inn på blokka der du fjernet det røret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2005 Men det er 2 slange koplinger på tanken Hvordan blir det? Skal ikke denne gå inn på innsuget igjen eller blir det feil? Litt vranglært jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 15, 2005 Skal du gjøre alt etter boka setter du den andre inn på innsuget igjen. Jeg har bare satt på et åndefilter der. Du får vist mangel på EU om du bruker åndefilter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 15, 2005 den ene kobler du til blokka der slangen tidligere var kobla. den andre stussen kobler du på et lite "ånde filter". kan og evn koble utluftinga fra tanken til innsuget. tanken mister da litt av hensikten, men vil jo fortsatt samle opp mye av oljen, selv om dampen føres inn igjen i motor.. nb! har du turbo motor, må du ikke koble den på innsugsmanifold, men innsuget til turboen: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 15, 2005 Noen som har bilder av dette? vet rett og slett ikke hvilken slange som skal hvor og hvor slagene er jeg. Det er snakk om en turbo motor ja.. 1,8t motor til golf.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 15, 2005 Skal du gjøre alt etter boka setter du den andre inn på innsuget igjen.Jeg har bare satt på et åndefilter der. Du får vist mangel på EU om du bruker åndefilter. Har du bilder av hvordan du har gjort det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 15, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 15, 2005 Har ingen gode bilder...min er langstilt...men det kanskje hjelper På dette bildet ser ut røret som ikke er kobla til.(over manifolid) Det gå inn på innsugs slangen som er mellom luftfilter og turbo. Denner er blenda/tatt vekk hos meg. Andre enden av røret går som sakt inn på blokka. er bare å montere slangen fra catchtanken inn på blokka der røret slutter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 28, 2005 Har jeg forstått det rett, at det er denne slangen som skal inn på catch tanken og så skal det bare blokkes der den går inn originalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 28, 2005 Noen som vet om jeg tar fullstendig feil her eller? Retlede meg ? Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 28, 2005 Er det absolutt ingen som vet dette og kan hjelpe meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 28, 2005 det er iallefall ikke den du henviser til, da venten ikke går inn på trykksiden...på AEB kommer veivhusventilasjonen opp i blokka under innsuget og går rundt til turboen..., er det virkelig så vanskelig å forstå?? koble tanken i mellom allerede eksisterende ventilasjonsslange 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...