#1 Skrevet Desember 14, 2005 La merke til oljesøl ved turboen her om dagen når jeg monterte ny resirkventil.. Var mørkt da så jeg fikk ikke sjekket så nøye, men så over det nå nettopp. Det ser da ut til å være oljesøl i overgangen mellom turboen og slangen til ic`n. Kan det være så enkelt som at det er gamle, morkne originale slanger, eller er det mer alvorlig enn som så? Jeg kan ikke si jeg merker noe særlig på motoren, lader som den skal og går iallefall greit ( tror jeg, blir jo fort vant til det ) men jeg hører heller ingen lekkasje noe sted. Jeg er selvfølgelig påpasselig med å ikke presse motoren når den er kald, aldri over 3.000 rpm eller noe særlig med ladetrykk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2005 tror heller det er oljetrykk slangene som går til oljekjøler og turbo som svetter litt mye, det er det på min, skiftet resirkventil i helgen og såg alt griseriet på min, det er bare å bite tenna sammen og begynne å skru, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...