start sperre som kopler inn ved start!?

Anbefalte innlegg

start sperren på a4`n min kopler seg inn når jeg starter bilen, den starter å går i ca 1-2 sekund også stopper den!! ka som kan gjere at det skjer? bilen starter å går når jeg prøver å vri om tenninga noen ganger..

går det and å kople ut sperre noen plass?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen til "A4 med startproblemer-klubben".

Har i likhet med deg, og mange andre, akkurat samme problemet. I værste fall må jeg prøve 5-6 ganger før bilen starter.

Det ligger en tråd et eller annet sted på forumet med en løsning på dette. Noen søke-eksperter kan sikkert legge ut en link, men i korthet går det ut på å lodde kontaktene til spolen i tenningslåsen.

Har dessverre ikke hatt tid til å prøve dette selv enda, men har planlagt å prøve i løpet av romjulen.

Er det forresten noen som vet om det går an å koble bort startsperren ved å kortslutte spolen, eller vil bilen ikke starte i det hele tatt?

-----------------

Her var tråden jeg lette etter: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=15397&page=2&pp=15&highlight=startsperre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, der er tråden min.. ;) Kan jo si at det var det som var feilen min (loddingen). Har ALDRI hatt et eneste problem med startsperren etter jeg loddet, og det er over et år siden..

Lykke til! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.