9*18" Bolt on på a3(8L)??????????

Anbefalte innlegg

Går det med 9*18" ET35! med 225/40 på en a3 2001 mod?

Hva ville dere gått for? 225/40 eller 225/35 -18?

Vill at dekket skal strekke litt på felgen men ikke FOR mye!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det med 9*18" ET35! med 225/40 på en a3 2001 mod?

Hva ville dere gått for? 225/40 eller 225/35 -18?

Vill at dekket skal strekke litt på felgen men ikke FOR mye!

Tipper det går med orginalfjærbein, men med f.eks Koni coilovers (som jeg har) går det ikke, og jeg vil tro dette kan være samme problem med andre 'senkesett' også. (8.5" ET32 går såvidt på med minimalt med klaring). Det er foran at dette er et problem, bak er det mer plass (i hvert fall på quattro - usikker på hvordan det er på biler med FWD, men tror det re slik der også)

225/35-18 blir lite gummi synes jeg, så jeg hadde gått for 225/40, eller kanskje noe smalere om du vil ha mer strekk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor følsom er haldexen for ulik rulleomkrets? Tenker hvis man ikke treffer helt feks om man har 9" felg bak med 235\35 og 8.5" eller 8" med 225/40 forran event 215/40!

??

Ser det er mange som har 8.5*19 ET35 med 235/35 på a3en.. så dette går vertfall.. da må da 8.5*18 ET35 også passe?

Forresten så har jeg kw.vers2 forran å de demperne er jo smalere enn orginale!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikkert på hvor brei min demper er i forhold til din, men slik ser den ut ihvertfall. Med 8,5x19" ET 35, med 235/35-19 måtte jeg slipe litt på den ringen ved pila for at det ikke skulle subbe i dekksiden.

Så 9" ET 35 vil antagelig ikke gå. Det som er problemet med coilovere er at justeringsmutteren ofte kommer på samme høyde som dekket. Da blir det fort trangt.

Uten navn.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen flere som har meninger om dette?

A3-folk, kom igjen nå da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøvemonterer 8,5*19 med 245/35/19 i morgen, kan si ifra åssen det går. Gikk bra bak ihvertfall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøvemonterer 8,5*19 med 245/35/19 i morgen, kan si ifra åssen det går. Gikk bra bak ihvertfall :)

Konge : rock :

Bilde?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge : rock :

Bilde?

kjem i morra ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.