Bergen: Bergen: Felger til seaten

Anbefalte innlegg

Hei, går med planer om å kjøpe nye felger til seaten, men klarer liksom ikke å finne noe jeg faller helt for... Noen som har sett noe fete felger som dere tror vil passe bilen min. Har nå fått tilbud på disse fra TSW, men vet ikke helt:

?size=thumb&id=36480

 

Noen som har noe tips... Hjelp trengs... trenger noen 18" til sommeren...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ikke finne på å kjøpe de!! (se avatar)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

felgane er døds kule. skulle ha desse på jettaen i sommer men dei hadde ikke i min dim.:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo ikke så dum ut til din disse. MEN; Husk på at felg valg ikke er bare bare om du har planer om større bremser....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan få kjøpe mine tsw catalunya i 17" 5x100 hvis det er av intr?? kjørt 30 mil max!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morten du har PM.

 

Hadde planer om 18", men vet aldri..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ole henrik, send bilder av bilen din... ser fet ur, eller ligger det bilder ute på forumet noen plass?

 

Angående større bremser, hvordan vet man hvor stor caliper klaring felgene har? Noen som vet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er ett bilde jeg tok i sommer, har ikke fått ordnet meg noe ordentlig bildebehandlings program så jeg sleit litt med å få bildene små nok. Dimmen på disse er 8*19.

Er ihvertfall god klaring til original kaliperene (312mm skiver)

DSC01367.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre veit du... takk for tipset...

 

Ole henrik... Sinnsykt pen bil. Det eneste du trenger er den siste plast leppa som er under fangeren... hvor har du kjøpt cupra r kitet? hva betalte du for sideskjørt og bakfanger? Og hva betalte du for felgene? hvilke dekk kjører du på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk :)

Den leppa står i kjelleren, ble ganske plagsomt at den skrapet borti hver gang jeg kjørte ut og inn på parkeringen hjemme. bilen skal snart ned en 3-4 cm til og da hadde det blitt helt håpløst å ha den på, dessuten så synes jeg det er like pent uten.

Cupra R fangeren foran satt på når jeg kjøpte bilen, resten er kjøpt på møller, Fangeren bak ble "gratis" siden delen ikke var noe dyrere enn original og måtte byttes etter bulken du kan se på bildene. er forresten "vanlig" cupra og ikke R fanger siden jeg synes denne er penere. Skjørtene er også Cupra, er ikke sikker på om det er noen forskjell på de.

Du kan finne delenummer til alle delene på http://www.seatcupra.net.

Jeg betalte 16900,- for dekk og felg på jons dekk og felg i Skien og dekka er Dunlop SP sport 901

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAr alle delenummerne... Jeg tar også nedi hele tiden, men leppa er utbyttbar, og koster ikke så mye... :)

 

Jeg så du hadde annen type eksos... fått laget selv, eller er det kjøpt, finner ikke DP og cat til denne typen bil noen plass...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne eksosen satt på bilen når jeg kjøpte den, vet ikke fabrikat på den. Hadde jeg visst hvilken type det er så hadde jeg frarådet deg å kjøpe den. Eksosen er jo maks 4 år gammel siden dette er en 2001 modell og det er allerede nesten rustet istykker. Skal få på fullt ferrita eksos etterhvert, de har ikke noe ferdig til denne bilen så det må spesiallages.

Ta forresten godt vare på originalkatalysatoren din, luringen som jeg kjøpte bilen av hadde fjernet disse og satt inn "raka rør". sjekket pris på ny original siden jeg måtte ha dette for å komme gjennom PKK. Holdt på å få sjokk når jeg hørte at det kostet 17000,-. Da bar det rett på svendsen eksos å få montert en uoriginal. Kostet meg 5000,- og da satte de også på nytt enderør, det gamle hadde litt DTM stuk og var altfor langt, ikke særlig pent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan være verdt å sjekke eksos til S3, tror denne skal være nesten helt likt, kan nok bli billigere å modifisere ett sånt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEg vet caten er dyr... kommer uansett til å beholden en cat for å komme igjenom komtroller... dessuten så blir lyden litt vel drøy med raka rør...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen andre tips til rå felger som ikke koster over 20k?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var noe kjent med de felgene.....: rolleyes

DSC_0146.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse da Vegard?? Og da selvfølgelig gooo fronten da.

 

TThomaz

vegard.JPG

18.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke felger er det thomas?

Fronten blit det ikke noe av.. synes den er fet, men litt for show... hvis du skjønner, synes cupra r fronten er den feteste til seaten...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener det er GRAF felger.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt og surfa litt og kom over disse!!! FY FAEN dem digga jeg! Skal jeg bytte?? hmmmm

Disse heter LENSO KR5

 

TThomaz

Lenso KR5.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt og surfa litt og kom over disse!!! FY FAEN dem digga jeg! Skal jeg bytte?? hmmmm

Disse heter LENSO KR5

 

TThomaz

 

Helt enig TThomaz.. De felgene var sinnsykt fete!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.