#26 Skrevet Desember 22, 2005 Ser ut til at det blir TSW felgene, da jeg fikk et kjempe godt tilbud fra gundersen... 3k under de andre jeg har fått... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 22, 2005 Hva må du betale da vegard? og hvilke dimensjoner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 23, 2005 Jeg har fått pris på 8*18 med 225/40/18 dekk. 12k, synes dette er en veldig bra pris for 18" med dekk... Den nærmeste fra andre er 14,5k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 23, 2005 Blir gode greier dette Vegard!! Fått en bra pris oxo... Tøffe felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 23, 2005 Tøft!!! Hr. Gundersen er fin på priser! Blir konge med de felgene, Vegard!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 23, 2005 Takk for det... nå er det bare at sommeren kommer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...