#1 Skrevet Desember 14, 2005 Jeg har Xenonlys på bilen min. Men det er en ting som irriterer meg: bråk : Parklyset og tåkelyset virker så gult i forhold. Er det noen pærer som kan erstatte disse med noe hvitere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2005 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=41448 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2005 har parklys på min a4 som ser ut som xenonlyset. er en kompis av meg som selger, ca 100,- paret. +frakt evnt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2005 flott, men hva med tåkelysene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2005 de montere du xenon i: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2005 hørtes dyrt ut ?:\ forklar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 14, 2005 montere et xenon kit i tåkelys koster deg ca 2490,- pluss frakt og 20-30 min montering. løp å kjøp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 14, 2005 link? bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 14, 2005 ring meg så skal jeg vidreformidle for deg hvis du er int.. tlf:95178793 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 14, 2005 ja er interessert, men er litt manko på penger akkurat nå. Hva med å sende en PM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 14, 2005 det går bare greit det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 15, 2005 Xenon i tåkelys er vel på ingen måte lovlig, men har noen erfaring med hvordan dette mottas i PKK og evt. kontroller på veiene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...