#1 Skrevet Desember 14, 2005 Noen i lokallaget som har plass til 4 dører på dette strekket, fra Ørsta til Ålesund. Liten reward venter såklart. Bare det er billigere enn lån av bil, diesel og fergeutgifter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2005 Sjekk med Kjetil Ose som er "nesten-transport" sjef i ei stor bedrift i Ørstinnje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2005 Eller hør med Jahn Christer Nerbøvik på forumet! Pendler Ørsta - Ålesund kvar dag Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2005 4 dører i en S2 Coupe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 15, 2005 Kjører Golf 2 nå..Pendler ikke med S2`en...er du gaaaaaaaaaal mann!! hehe...kan eventuellt høre med gamlingen om jeg får låne T4 hass. Passer mandag bra? Hvor skal dørene hentes?? Kommer du på Møller og henter de?? Nr. mitt er : 90516441 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 15, 2005 Ringer deg når jeg vet mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 15, 2005 4 dører i en S2 Coupe? Nei, i T4`n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 15, 2005 Jeg har ikke kontroll over hva foreldrene til folk her inne kjører i a. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 15, 2005 Jeg har ikke kontroll over hva foreldrene til folk her inne kjører i a. Nei, men jeg viste han ikke kjørte S2`n ... Var bare å høre sa jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 20, 2005 Stor takk til Jahn Christer, dørene er i hus! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 20, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 20, 2005 Stor takk til Jahn Christer, dørene er i hus! Såg du måtte trå til og låne Stein Otto sin Pisjå. Så Golfen din sto på tran-fabrikken isted når e dro fra jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 20, 2005 Bare fra Møller og inn på verkstedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...