#26 Skrevet Desember 16, 2005 Trenge ikke drikke for å være utidig vel Men drikke må man hmm he he ja d vet no du alt om maria he he;) ikkje d verste her i verden d vel:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 17, 2005 hmm he he ja d vet no du alt om maria he he;) ikkje d verste her i verden d vel:) hehe e vet alt ja... mmmh... sikkert:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 17, 2005 hehe e vet alt ja... mmmh... sikkert:P Welcome to the jungle Mary Blir dette i romjula eller? Må vel nesten bli d ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 18, 2005 I morra skal vi vertfal bli utidi Jonken,de e de ingen som kan nekte for..hoho,så kan no disse ørstingane bere la ver å like vassendgutane: haha : hehe...lørdag blir de diggi liggi lo,å tafsing på do!! Vassend va sjiit bra Kjipt når brannalarmen gikk, hehe.. Men d va no full rulle etter 10min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 18, 2005 Vassend va sjiit bra Kjipt når brannalarmen gikk, hehe.. Men d va no full rulle etter 10min.. Gikk brannalarmen??!?! : klø : Hakje ej merka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 18, 2005 jaja drit i det no da kom med tips om kor vi kan ha pubkveld da kara!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 18, 2005 Gikk brannalarmen??!?! : klø : Hakje ej merka hmmmmm brannalarmen kan ikkje e heller huske: klø : men bra hva d hvertfall: rock : hva kasje litt høy snitt alder på damen der:venner: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 18, 2005 Jeg har et forslag til pubkveld... Denna nye irskepubben på hjørnet ved siden av mølla.. 1 juledag kl 19. Da kan vi feira bursdagen min samtidi:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Desember 18, 2005 Jeg har et forslag til pubkveld... Denna nye irskepubben på hjørnet ved siden av mølla..1 juledag kl 19. Da kan vi feira bursdagen min samtidi:p hehe ja det syns du vel. Satsa på ei gratis fylle du da din snik. Nokken som vet aldersgrensa der da ?? Kunne vært greit å funne en plass der flest mulig kommer inn.......ikke alle som e 25++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Desember 18, 2005 er vel 20 der? siden det er brennevinservering? Bare et forslag dette da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Desember 18, 2005 Jeg har et forslag til pubkveld... Denna nye irskepubben på hjørnet ved siden av mølla..1 juledag kl 19. Da kan vi feira bursdagen min samtidi:p Heia "drammen":venner: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Desember 18, 2005 Kanskje greit å få litt innput fra initiativtakeren(e) til hvordan de har tenkt seg det... Skal vi bare drikke eller skal vi ha i oss noe mat også ( jada, jeg vet at øl er mat men likevel ). Skal vi være på en plass eller er det rett og slett en halvorganisert felles bytur for folk som er intressert i folkevogn og bil? Hva med følge? Er det noe man skal ha med seg ha med seg ( nok en gang så vet jeg at følge for mange er noe man tar med seg fra og ikke til byen )? Personlig kommer jeg ikke til å komme hvis det er før nyttår, dette av mange forskjellige grunner. Jeg kunne tenke meg juletrefest litt utpå nyåret siden mange vil tilbringe tid med familien i jula og ikke minst at 1. pizzamøtet vel utgår av naturlige grunner.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Desember 18, 2005 Ny året hørtes bra ut siden jeg ikke er hjemme før 5jan Men mat,følge? og drikke er jo vel bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Desember 18, 2005 Men mat,følge? og drikke er jo vel bra Det var litt vanskelig å tolke den setningen.... Mener du : Men mat, følge? å drikker jo vel bra Eller mener du : Men mat, følge og drikke er vel bra:) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Desember 18, 2005 det jeg mener er at vi kan spise mat, ha med oss følge om noen ønsker det og drikke brus,vann eller alkohol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Desember 18, 2005 det jeg mener er at vi kan spise mat, ha med oss følge om noen ønsker det og drikke brus,vann eller alkohol Gotcha: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Desember 24, 2005 Skjedde det noke meir her eller..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Desember 24, 2005 Skjedde det noke meir her eller..? Tja si det ??? Har vel ikke funne frem til nokke egentlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Desember 24, 2005 Det går jo an å leige ett lokale(klubbhus etc) og arrangere en sjikkelig fest for alle medlemmer herfra med evt. følge,skaffe en dj\karaoke\musikk og medbrakt:full: kansje se gatebilfilmen\lokale filmsnutter ell. på lerret i bakgrunnen:) ..hadde vert skøy det også da..men bare ett forslag ja.. Går jo også ann å "leige" Cactus (lr kosren de skrives),ell. i vika til ett klokkeslett,etc 20.00 til 24.00 ,dem har jo knall pizza å god øl:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Desember 26, 2005 hørtes ikke så domt ut d harald;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Desember 27, 2005 e tror vi tar oss en naustfest..alltid en vinner:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Desember 27, 2005 så tenner vi et bål med..hehe..pero stiller med lighter å bensin:P.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Desember 27, 2005 Ikke mitt naust iafall... KALDT: faint : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Desember 27, 2005 BÅÅÅL..hehee..mange naust som vi sikkert kan okkupere..d MÅ d vær..hehe Men no stikker jeg fra hiddenen å tar meg en dram..Skåål:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...