Anbefalte innlegg

Hvor får man kjøpt gel-batteri som ikke koster skjorta og mere til? Tenker på å flytte batteriet til bagasjerommet, bør vel ha et gelbatteri...men klarer ikke å finne: flau : Har googlet og lett, men ikke funnet...Noen som kan hjelpe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

exide maxxima er bra gele batteri. jeg har kjøpt flere på mekonomen hvertfall. husker ikke pris på dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takk for tips, får svinge innom Mekonomen og spørre på pris.

 

Lurer på om man må godkjenne flytting hos Biltilsynet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge Mekonomens hjemmeside så ligger Maxxima på 2128:- (Batteri 12 V 50 A 258 mm 173 mm 205 mm art nr: 20-90001)

 

Torshov selger Optima Red Top til 1599,-

EDIT: Jeg ser Torshov bilrek. også reklamerer for Maxxima til 1599kr i katalogen deres (side 192)

 

 

Jeg har planer om å installere et Optima batteri liggende i reservehjulsbrønnen. Dette blir godt festet til reservehjulet som sitter fast i hjulbrønnen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt endel bra om Optima...at det var endel billigere gjør jo heller ikke noe. Reservehjulsbrønnen min er opptatt...av en 13". Så regner med å sveise fester til det i venstresiden bak, bak en dekkvegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er så definitivt aktuelt! PM sendes!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.