#1 Skrevet Desember 15, 2005 Hvor får man kjøpt gel-batteri som ikke koster skjorta og mere til? Tenker på å flytte batteriet til bagasjerommet, bør vel ha et gelbatteri...men klarer ikke å finne: flau : Har googlet og lett, men ikke funnet...Noen som kan hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2005 exide maxxima er bra gele batteri. jeg har kjøpt flere på mekonomen hvertfall. husker ikke pris på dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2005 Ok, takk for tips, får svinge innom Mekonomen og spørre på pris. Lurer på om man må godkjenne flytting hos Biltilsynet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2005 I følge Mekonomens hjemmeside så ligger Maxxima på 2128:- (Batteri 12 V 50 A 258 mm 173 mm 205 mm art nr: 20-90001) Torshov selger Optima Red Top til 1599,- EDIT: Jeg ser Torshov bilrek. også reklamerer for Maxxima til 1599kr i katalogen deres (side 192) Jeg har planer om å installere et Optima batteri liggende i reservehjulsbrønnen. Dette blir godt festet til reservehjulet som sitter fast i hjulbrønnen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 15, 2005 Har hørt endel bra om Optima...at det var endel billigere gjør jo heller ikke noe. Reservehjulsbrønnen min er opptatt...av en 13". Så regner med å sveise fester til det i venstresiden bak, bak en dekkvegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 15, 2005 Har denne liggende hvis det er aktuelt? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=32376 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 15, 2005 Det er så definitivt aktuelt! PM sendes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...