Hovedtreff, bekreftet NTS, 3.-4.6.06

Anbefalte innlegg

Enig med Jan B og alle andre bane "elskere" å få bo på bana er noe er en veldig stor del av treffe.. Er der jeg har blitt kjent med folk fra "hele" landet.

Å kunne sitte først med sine "egne" for så å kunne rusle rundt på området å slå av en prat med "ukjente" er en veldig sosial og bra ting.

En annen fordel er at men dagen derpå kan labbe ut av teltet å gå å se på bilene, uten å måtte bevege seg ut på landeveien med stor fare for en liten rest promille. Ville jo ikke sett bra ut for klubben med følgende overskrift " 10 mistet lappen for promille kjøring i forbindelse med vwaudi-treff "

At det er 10 personer som hadde kommet til å kjøre med litt restfyll i kroppen er jeg ikke i tvil om. Dette kunne ha skjedd for "bruspulver gutta" også (litt intern)

Dersom klubben bruker 100000 på en stand, så BØR den gi veldig mange nye medlemer, jeg for min del tror at et treff vil kunne skaffe flere nye medlemer enn en stand. Det gir i alle fall MYE mere tilbake til medlemene.

Så en liten en til ledern.

Dersom det er så mange ting du er lei av i samband med drifta av klubben så fatter jeg ikke at du gaddet å stille til gjenvalg. Det er veldig skjelden det kommer positive ting fra deg her på forumet, og jeg reagerer på at alt du sier virker som om det er styre vedtatte ting. Så ser jeg at det er styre medlemmer som ikke vet noe om de samme tingene. Har ikke disse fulgt med på møtet, eller er det DINE meninger som kommer her ?

Beklager det lange innlegget og eventuelle skrivefeil. Kom akkurat hjem fra et supert treff i valdres (til tross for lite vennlig værgud)

Mvh

Tom Rune

Vil si meg meget enig i det tom rune her beskriver. Og bare en tanke: 100.000,- til stand på en messe, hva gir det medlemmene. Jeg sitter med en følelse at klubben nå har fått et eneste mål, og bli størst og ha flest mulig medlemer og vise seg frem på messer osv. Skal ikke klubben være til for medlemmene.

De som var på motorfestivalen i helgen så sikkert at gatebil ikke hadde noen stand, jeg tror ikke det kommer noen færre mennesker på gatebil til sommeren fordi de ikke var representert i helgen....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sitter med en følelse at klubben nå har fått et eneste mål, og bli størst og ha flest mulig medlemer og vise seg frem på messer osv. Skal ikke klubben være til for medlemmene?

Godt kritisk syn dette her. Kan personlig ikke si jeg føler jeg som medlem helt har peiling på hva

styret foretar seg. :o: klø :

Men over til noe helt annet, jeg lurer litt på hva som det eventuelt

er "invitert til" på Vålertreffet.

Skal Olrud Mobil 1 kjøre i år og? Selv om de desverre slet med dB målingene

i fjor slik jeg så det. Fikk ikke med meg treffet i fjor, og kunne vært himla

stilig å se disse gutta i år.

Ellers, er det noen spesielle biler som skal i år? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir Gatebil våler og vwaudi treff helga etter, 2 x tur til våler. Gleder meg egentlig like mye til begge treffene i og med at det er 2 vidt forskjellige treff. Satser på bra vær til begge helgene...: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dere som desverre kommer til å sove på vålerbanen, vil jeg bare si at dere er så uheldige å gå glipp av trekkspillfestivalen som foregår på haslemoen til helgen! Hadde jeg fått valget mellom å ligge på bana eller haslemoen denne helga hadde ikke valget vært vanskelig. Tenk på å vokne til all den fine musikken. Nei,jeg unner virkelig de som skal ligge på haslemoen til helgen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare et mindre spørsmål.. orker ikke å lete igjennom for svar..

men koster det noe å være med på våler denne helga?

skal hverken stille ut eller kjøre noe på bane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare et mindre spørsmål.. orker ikke å lete igjennom for svar..

men koster det noe å være med på våler denne helga?

skal hverken stille ut eller kjøre noe på bane

Står øverst i tråden her... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=52923

50 kr i inngang for deg og 50 for bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer til å campe i en sving på go cart banen, har med et partytelt på 3 x 9 meter, stereoanlegg, aggregat og vannkoker : smil :

Alle er velkommen til å ta en fest der både fredag og lørdag...

Stereoanlegget kommer ikke til å skape en reprise fra ifjor og er ikke med for å stå på full guffe hele natta, det er heller ikke noe ekstremt. Hvis noen skal sove tidlig å plages av musikken er det bare å si ifra...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer til å campe i en sving på go cart banen, har med et partytelt på 3 x 9 meter, stereoanlegg, aggregat og vannkoker : smil :

Alle er velkommen til å ta en fest der både lørdag og søndag...

Stereoanlegget kommer ikke til å skape en reprise fra ifjor og er ikke med for å stå på full guffe hele natta, det er heller ikke noe ekstremt. Hvis noen skal sove tidlig å plages av musikken er det bare å si ifra...

stereon må legges lavt kl 23 da det bor folk rett over haugen for go-cart banen. men kommer nok til å komme innom og ta en øl på lørdagen. er vakt i morra så kommer nok innom da og :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stereon må legges lavt kl 23 da det bor folk rett over haugen for go-cart banen. men kommer nok til å komme innom og ta en øl på lørdagen. er vakt i morra så kommer nok innom da og :P

Den er grei...

Er ikke på treff for å spille musikk heller da, blir vel mye skitsnakk utover natta...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle er velkommen til å ta en fest der både lørdag og søndag...

Ska ikke sje bort ifra at vi kjem å besøke dokker, ska campe på banen vi å!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle er velkommen til å ta en fest der både fredag og lørdag...

Fest FREDAG å LØRDAG ja..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et lite spm.. Hvor kan man sette opp telt? Tenker da på om go cart banen blir brukt på lørdag og søndag. Vet at på tidligere treff er den åpen for kart kjøring under treffene våres. Litt kjedelig og måtte ta ned teltene om morgenen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man kan campe hvor man vil så og si. Bare ikke der camp FGL skal ligge. Regner med at folk vet hvor det er. Men lager alikevel et kart. ;)

våler kart.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra du tar ansvar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man kan campe hvor man vil så og si. Bare ikke der camp FGL skal ligge. Regner med at folk vet hvor det er. Men lager alikevel et kart. ;)

Tar med et 3 x 9 meters partytelt oppover som vi prata om O-C, har også med husteltet... Det kan bli intressant å sette opp... :P

Men åssn er det med strøm borti Camp FGL da? Pling meg i løpet av dagen siden jeg er opptatt med siste innspurt på DSG2...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar med et 3 x 9 meters partytelt oppover som vi prata om O-C, har også med husteltet... Det kan bli intressant å sette opp... :P

Men åssn er det med strøm borti Camp FGL da? Pling meg i løpet av dagen siden jeg er opptatt med siste innspurt på DSG2...

Den er god. Jeg gir deg beskjed. Kan melde om at seth drar tidlig oppover og tar kontroll over området ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadeland kommer til å sette opp partyteltet våres ikke langt unna FGL leiren da. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadeland kommer til å sette opp partyteltet våres ikke langt unna FGL leiren da. ;)

Med like mange "ikke-medlemmer" som i fjor? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fler....: rolleyes:nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva mener du med det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et supert treff idag!

Morro å se så mange finne turen til NTS på en lørdag til trots for noen skummle regnbyger og div andre evnemang.

Mye gøy var det også, bl.a. få gitt litt gass på banen og ikke minst å få testet ut vålerbanen for aller første gang.

PS: Den MTM rs2'n så ut som virket meget bra!

: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mange rå bilder der i dag, men hvor blir det av alle corradoene?? Tror ikke jeg så en eneste en i dag!

De med corrado (VR6) dra dere til våler: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var bare en svipptur innom såvidt på Lørdag pga jeg reiser på sjøen igjen Mandag. Men syns det var ganske bra jeg ! Neste gang jeg er hjemme og det er treff så skal jeg også på banen !! Mye rått der ! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for et kjempetreff ja. masse morro, mye gøy kjøring på banen og så å si ikke noe dårlig vær. blåste litt surt til tider. men vi har da med oss klær ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.