Hovedtreff, bekreftet NTS, 3.-4.6.06

Anbefalte innlegg

min er på 78db. da ryker det treffet.

Blir vel da et stort problem for gatebil treff på rudskogen da?

 

Hva da med biler som kun er bygd for gøy ikke vognkort og ikke noe rally godkjenning.

 

er jo ganske mange slike biler i klubben.

 

Hva gjør man da for å få kjøre dette er jo noe vi bør finne ut av sammen

Mitt innlegg over er kun min tolkning. La oss ikke gjøre noe stort ut av dette før det kommer en offisiell forklaring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt innlegg over er kun min tolkning. La oss ikke gjøre noe stort ut av dette før det kommer en offisiell forklaring.

 

HAr vel ikke så mye å gjøre med deg heller ???

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min tolkning er at det fremdeles vil være 90 db grense, men hvis det er biler med høyere db i vognkortet er dette tillatt: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette endelig dato? Da må det plottes inn i boka.. hehe : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når kommer det egentlig noe info her???? :confused:

 

Ble bekreftet 15.12 og nå er det jo bare en drøy måned til selve treffet..... :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper dette virkelig er datoen og at noe ikke dukker opp i siste liten...

har fått ordnet velferdsperm fra forsvaret med begrunnelsen "personlig lidenskap", så nå er jeg ganske klar... tror nesten jeg må lime den permseddelen i frontruta : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper dette virkelig er datoen og at noe ikke dukker opp i siste liten...

har fått ordnet velferdsperm fra forsvaret med begrunnelsen "personlig lidenskap", så nå er jeg ganske klar... tror nesten jeg må lime den permseddelen i frontruta : haha :

det er det veit du.. så er bare å komme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir det med overnatting i år da?

 

Jeg er klar for bana ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir det med overnatting i år da?

 

Jeg er klar for bana ;)

det blir ikke overnatting på banen. alle aktivitetene etter banekjøringringa er endt for dagen, vil foregå på haslemoen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det blir ikke overnatting på banen. alle aktivitetene etter banekjøringringa er endt for dagen, vil foregå på haslemoen.

 

Blir overnatting ved banen forbudt eller er det bare at alle aktiviteter vil foregå på haslemoen ?

 

MIster vi overnatingen på baneområdet, mister vi for min del mye av poenget med treff..

Jeg er neimen ikke sikker på om jeg gidder å komme engang om vi må overnatte på Haslemoen : dum :

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir overnatting ved banen forbudt eller er det bare at alle aktiviteter vil foregå på haslemoen ?

 

MIster vi overnatingen på baneområdet, mister vi for min del mye av poenget med treff..

Jeg er neimen ikke sikker på om jeg gidder å komme engang om vi må overnatte på Haslemoen : dum :

 

Jan Brede

 

 

Vi bekreftet på motorfestivalen igår at det blir IGEN overnatting på bannen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Program?

Hva skjera?

Relativt ny jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi bekreftet på motorfestivalen igår at det blir IGEN overnatting på bannen.

 

Dette har vært diskutert opp og ned i mente før, men alikevel må jeg få uttrykke min frustrasjon over dette!

Dette kommer til å DREPE klubbtreffene slik vi kjenner dem! Man kan jo bare ta som ett eksempel oppmøtet på Haslemoen i fjor.. 40stk(?) eller noe der omkring mens flere hundre valgte å bli på banen! Kan ikke si jeg hørte om noe bråk i fjor heller...

 

Jeg er en av de som i "alle år" (Er medlem nr 149) har kommet fredag og overnattet på baneområdet til søndag, blir det slutt på denne tradisjonen lir nok min treffkarriære mot slutten.

Jeg er ikke interessert i å campere med "gutteklubben grei" men setter pris på en fest med gutta, i bilfokusert miljø og gjerne med skruing og juging!

 

Jeg kommer antagelig en dagstur på lørdag til våler for å se på banekjøringen, så campingvogna og banebilen settes tilbake på lager :(

 

Jan Brede

 

PS: Dette skrives selvfølgelig av meg som privatperson og jeg har IKKE lokallagsleder hatten på meg !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ødelegger vel tråden litt det her men er jo litt topic, og har jo ikke kommet noe informasjon enda uansett. : rolleyes

 

Men enig med fler her, det som har gjort biltreffene spesielle er det å være på banen. Komme der på fredagen, rigge opp telt. Så fyre opp grillen og litt godt drikke mens man ser andre gjøre det sammen. Ta en liten runde utpå kvelden og se at andre ankommer banen og snakke litt men kjentfolk og titte litt på biler. Legge seg og så våkne altfor trøtt på lørdagen av motorer og støy fra de som ankommer tidlig. Stikke på førermøtet og gjøre seg klar for banekjøring. Så blir det kjøring og grilling utover dagen til det blir stengt. Deretter vaske bilen og enda bedre drikke varer mens man griller litt. Hører FGL drar i gang anlegget og samles der etterhvert med ølstaffet. Mer sosiale aktiviteter og omgang med likesinnede med litt promillie til man tar kvelden. Våkne litt fyllesyk på søndagen til et varmt telt og høy musikk fra utstillingsbiler. Dra seg opp og parkere sammen med de om man gidder og vandre fyllesyk rundt og se på alle de bra bilene mens man venter på banekjøringen skal begynne. Grille litt mer, se på utstilte biler og kjøre litt mens man kjenner at man blir solbrent. Se på hvem som får premier og kjøre en runde til før man pakker sammen teltet og rydder. Kjempesliten på vei hjem mens man gleder seg til å komme hjem til dusjen og senga si. Alle er enige om at det var et kjempetreff.

 

Det her er sånn opplevelsen har vært de siste åra. Er noe eget med den stemningen, at det ikke blir noe av lenger er litt synd.

Vet det ikke har vært lett med noen av de hendelsene som har vært opp igjennom men uansett blir det ikke det samme lenger. : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke si at jeg synes dette er en særlig postiv utvikling. Overnatting inne på baneområdet med litt grilling, ett par pils og juging rundt bilene er halve atmosfæren ved treffene. Jeg kan på ingen måte få den samme stemingen i en nedlagt militærbrakke. Det er synd at enkelt episoder skal få ødelegge helhets opplevelsen. Jeg stiller meg også litt undrende til styrets avgjørelse da jeg regner med at de er inneforstått med at dette vil resultere i færre besøkende. Igjen så er vi inne på at litt nytenkning hadde vært på sin plass. Det finnes fler måter å komme ugangen til livs på dersom man bare legger hodet litt i bløt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei!

 

skal treffet vere 26-28 mai eller 2-4 juni?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det står 3-4 juni i topic..

 

ligger haslemoen langt unna banen eller?

synd at vi ikke kan campe på banen, men nekter å la dette drepe pågangsmotet.. jeg vil fortsatt dra på treff og kjenne denne stemninga som alle snakker om, men vi kan da ikke la oss hindre av et så (i utgangspunktet) lite problem, selv om jeg skal si meg enig i at det er mye kulere å sove på banen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal være helt enig her, og på bakgrunn av dette trur jeg at jeg står over treffet............

 

PS. kanskje tar en tur opp på søndagen og titter, men overnatting blir litt feil, for bare vente å se,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har vært diskutert opp og ned i mente før, men alikevel må jeg få uttrykke min frustrasjon over dette!

Dette kommer til å DREPE klubbtreffene slik vi kjenner dem! Man kan jo bare ta som ett eksempel oppmøtet på Haslemoen i fjor.. 40stk(?) eller noe der omkring mens flere hundre valgte å bli på banen! Kan ikke si jeg hørte om noe bråk i fjor heller...

 

Jeg er en av de som i "alle år" (Er medlem nr 149) har kommet fredag og overnattet på baneområdet til søndag, blir det slutt på denne tradisjonen lir nok min treffkarriære mot slutten.

Jeg er ikke interessert i å campere med "gutteklubben grei" men setter pris på en fest med gutta, i bilfokusert miljø og gjerne med skruing og juging!

 

Jeg kommer antagelig en dagstur på lørdag til våler for å se på banekjøringen, så campingvogna og banebilen settes tilbake på lager :(

 

Jan Brede

 

PS: Dette skrives selvfølgelig av meg som privatperson og jeg har IKKE lokallagsleder hatten på meg !

 

100% enig med deg her....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det står 3-4 juni i topic..

 

ligger haslemoen langt unna banen eller?

synd at vi ikke kan campe på banen, men nekter å la dette drepe pågangsmotet.. jeg vil fortsatt dra på treff og kjenne denne stemninga som alle snakker om, men vi kan da ikke la oss hindre av et så (i utgangspunktet) lite problem, selv om jeg skal si meg enig i at det er mye kulere å sove på banen :P

Haslemoen ligger ca 10 min kjøring unna....

 

Må si meg ganske enig med Jan Brede her... har stort sett alltid overnattet på banen i "FGL campen" og det er det som er banetreff for meg...

Utrolig bra for det sosiale,føler meg mere "hjemme" der enn på Haslemoen.

 

Dessverre ble det knust ruter og politiet kontaktet ang høy musikk ifjor

(les tråden under for mer informasjon og diskusjonen etter fjorårets treff)

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=27261

 

 

Angående overnatting på banen så skal det "nye" styret ha ett styremøte relativt snart så da vil det legges ut mer informasjon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt enig med Jan Brede her! støtter deg 100% og ta ifra oss den overnattingsdelen på banen ødelegger store deler av treff gleden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det kanskje en dagstur på meg :(

Vurderer å heller ta meg en tur i skauen for å fiske..

Der får jeg da overnatte ved sjøen.. Og da blir nok Jäger'n med å ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det er noen som har forslag på hvordan vi kan gjøre det, så er alle forslag velkomen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes ikke noe andre camping muligheter i nærheten da? En camping plass eller noe?

Syns det er forferdelig synd at det har blitt slik det har blitt :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må si at slik jeg opplever utviklingen i klubben så føler jeg at eneste motivasjonen til at jeg er med og betaler dette forumet.

Er klubben for medlemene eller medlemene med for klubben.

Det går ikke ann at vi har en klubb som ikke står for og forhandler for medlemenes ønsker.

Jeg må si at jeg synes det er skremmende at på de siste treffene og sammenkomstene jeg har vært på hvor klubben diskuteres så er det med en negativ tone... Det som diskuteres hver gang er: Treff. Hvor minusene er banekjøringen(lydkrav, hvem som får kjøre, prøveskilter osv) og overnattingen.

 

Dette er hvordan jeg føler at situasjonen er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.