Hovedtreff, bekreftet NTS, 3.-4.6.06

Anbefalte innlegg

Kjempetreff!

Kjempe hyggelig å snakke med kjente man stort sett snakker med på irc/msn igjen :)

Den Poloen med 1.4liter Sorg Motorsport motor imponerte meg mest :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hyggelig treff ja! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KONGETREFF :tilber: :tilber: :tilber:

Takk til styret i klubben og alle andre for et sinnsykt bra gjennomført treff...

Bra kjøring, bra fest, bra oppmøte, bra utstilling, bra kjøring og ellers en meget bra tur.

Det er tydelig at merketreffene er på tur opp...: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var knall det:) ..første gang på merketreff.. angrer på att jeg ikke dro en tur idag óg. føler att jeg har gått glipp av mye. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja takk for et supert treff :) Dette var mitt første VACN-treff, men garantert ikke det siste :)

Og takk for følget til strøken, sort Golf Country (Gardermoen - Drammen).

Må finne meg flere folk å kjøre sammen med neste år:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange takk for nok et hyggelig treff:). Fikk ikke fulgt med så mye på utstillinga, men det var uvanlig mange som deltok på banekjøringa i år. Det ble mange fine øyeblikk på banen, men fint om noen hadde vært litt flinkere til å slippe folk forbi... En annen gang skal jeg sørge for å la enda flere funksjonærer sitte på. Det blir mindre køståing av slikt:D.

Uansett: Konklusjonen er at jeg har deltatt på nok et vellykket treff og at jeg har kosa meg.

Edit: STOR takk til Lørenskog-mafiaen for lån av clutch, Jon Arne for lån av drivaksler og Jan Tore for lån av giroverføring:klapp:. Uten dere hadde det blitt fint lite effektiv kjøring!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ett knallbra treff ja, har fått kjørt masse ueffektivt og hatt veldig mye moro :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ett knallbra treff ja, har fått kjørt masse ueffektivt og hatt veldig mye moro :)

Fine oppstell du hadde i sjikana ved pit'en : rock :

Takker alle sammen for et kjempe-treff, til og med bra vær :)

...og så fikk jeg mishandla 80'n noen runder på bana... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var også på mitt første vacn treff idag! Og jeg sier bare en ting jeg! Den røde to'ern min blir å se på rudskogen! Men nå skriker den etter litt lakk! Kjempe treff;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe bra treff!! Var så siiiinsykt gøyt å kjøre på bane :D

Ikke minst takk til ES for at dem fant en bolt til meg så bilen blei med hjem :)

Tid neste blir?? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil også takke alle for et kjempetreff,koste meg skikkelig.

Nå er det bare å manne seg opp til neste helg. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en ting jeg og flere jeg pratet med stussa veldig på, nå ble det egentlig lov å kjøre på bane uten hjelm?

Er dette noe gutteklubben grei fenomen eller? selv om folk er høyt oppe både her og der så er da hjelm noe av sikkerhets utstyret ALLE MÅ ha for å i det heletatt få lov til å kjøre på bane..

Gidder ikke si hvem som kjørte uten, men dette var flere biler som ble observert med både passasjer og fører uten hjelm..

Her syntes både jeg og flere at; skal alle kjøre med hjelm så skal A L L E kjøre med hjelm..Jeg prater herved på vegne av flere.

mvh Kenneth.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det med hjelm er kun når instruktør satt i bilen, det er pga komunikasjon mellom instruktør og fører. ellers så var hjelm påbudt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det med hjelm er kun når instruktør satt i bilen, det er pga komunikasjon mellom instruktør og fører. ellers så var hjelm påbudt :)

hmm..ok:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelm lønner seg det med litt frisk kjøring men har man en bil som ikke er spesielt lydisolert og man sitter med hjelm så er det lite egnet til å kommunisere sammen. Og det er hele vitsen med å ha med instruktør, slik at man får stadige tilbakemeldinger.

Var utpå der 2 ganger uten hjelm, en gang for instruksjon og en for ferdighetskjøringa. Med instruktører blir det også stort sett litt roligere kjøring enn til vanlig. Var utpå der 9 ganger ellers i helga med hjelm og hadde det veldig gøy. :)

Unntatt når man sto i kø for å vente på lørdagen, virket som det ble altfor mange biler....

Hjalp litt på køen at man åpnet begge feltene men det skulle vært sånn hele tiden. For ikke gøy å stå i den ene mens den andre plutselig ble åpnet og andre som hadde stått i kø 5 min og ikke 30 kom utpå banen før. Det er lite moro. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelm lønner seg det med litt frisk kjøring men har man en bil som ikke er spesielt lydisolert og man sitter med hjelm så er det lite egnet til å kommunisere sammen. Og det er hele vitsen med å ha med instruktør, slik at man får stadige tilbakemeldinger.

Var utpå der 2 ganger uten hjelm, en gang for instruksjon og en for ferdighetskjøringa. Med instruktører blir det også stort sett litt roligere kjøring enn til vanlig. Var utpå der 9 ganger ellers i helga med hjelm og hadde det veldig gøy. :)

Unntatt når man sto i kø for å vente på lørdagen, virket som det ble altfor mange biler....

Hjalp litt på køen at man åpnet begge feltene men det skulle vært sånn hele tiden. For ikke gøy å stå i den ene mens den andre plutselig ble åpnet og andre som hadde stått i kø 5 min og ikke 30 kom utpå banen før. Det er lite moro. : rolleyes

Problemet her var at vi hele tiden sa at det var kø i begge "filene" mens den 3.de var forbeholdt folk som skulle "lufte" funksjonærer og/eller ha instruksjon.

Ble ikke like lett det da noen (blandt annet deg :nana: ) parkerte bilen i den siste fila og sperret.

Var ett kanonbra treff selv om jeg ikke fikk sett snurten av banekjøring før kl 1400 på lørdag da jeg var opptatt med teknisk frem til det.

Var ca 140 biler påmeldt til banekjøring på lørdag så derfor ble det litt venting.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet her var at vi hele tiden sa at det var kø i begge "filene" mens den 3.de var forbeholdt folk som skulle "lufte" funksjonærer og/eller ha instruksjon.

Ble ikke like lett det da noen (blandt annet deg :nana: ) parkerte bilen i den siste fila og sperret.

Var ett kanonbra treff selv om jeg ikke fikk sett snurten av banekjøring før kl 1400 på lørdag da jeg var opptatt med teknisk frem til det.

Var ca 140 biler påmeldt til banekjøring på lørdag så derfor ble det litt venting.

Var så vanskelig å finne parkeringsplass ellers. ;) Og var vel søndag jeg sto der. Men tror kanskje folk misforsto under førermøtet at begge skulle brukes og den siste til annet bruk. Jeg trodde det var "nr 2" som skulle brukes til instruktører og funksjonærer. :o

Men da fikk iallfall bilen mer tid til å kjøle seg ned. :rolleye:

Men et kjempetreff og ros til alle som som var med og arrangerte. :): rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for et kjempeartig treff! Knallmorro å kjøre på bane, og masse fine utstillingsbiler. Morro å prate med folk man ellers bare skriver med på internett....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du fikk deg iallefall en liten luftetur da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.