#1 Skrevet Desember 15, 2005 Er det noen som kan si meg om setene, foran og bak fra en A6 passer i min audi 100 stv 1993 mod ??? Haster litt med svar, da jeg får disse i helgen hvis de passer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2005 Skal vel være samme, er i hvertfall likt alt det andre i de bilene bortsett fra litt pynt her&der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2005 A6'en må være avant, skal det passe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2005 A6'en må være avant, skal det passe... Ja det er fra en avant, og jeg har en stv, men på Auto E18 (audi) sier de at det er to forskjellige biler, å at det ikke passer???? vel han mente ihvertfall at det ikke gjorde det:confused: Ingen som har prøvd å bytte over da: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...