Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd å handle dekk fra dekkonline.no? Her ser det ut som det er mye penger å spare: Eksempel:

Pirelli P ZERO ROSSO Asimmetrico 225/40 ZR18 92Y XL ohne P ZERO Label 1521.10 NOK 4 6084.40 NOK

Solberg dekk i bergen: PIRELLI PZERO ROSSO 225/40R18 Y94 RF SOMMER HIGH PERFORMANCE 4 dekk 15936,-

Det må jo være noe som er feil her?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For det første sammenligner du 2 forskjellig "loadindex" 92 vs 94, det kan ha noe å si for prisen, uten at jeg skal si det med sikkerhet.. Dessuten står det i info fra dekkonline at P Zero dekket er "Ohne P Zero label" dvs uten P Zero label, hva det så enn måtte bety...?!? : klø :

Men ja, handlet sommerdekk på dekkonline.com jeg også (Goodyear Excellence 225/45 ZR17) og sparte rundt 700,- pr. dekk i forhold til tilbud jeg fikk av en kompis på Dekkpartner.. Har ingen problem med å handle med dekkonline igjen, og ingen problem med å anbefale dem!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dekkene produsert i to forskjellige land og tiltenkt to forskjellige marked kanskje. Veit det var slik med Good Year eagle f1 dekkene. De som tilbød dem billig hadde til gjengjeld en type som var beregnet for et annet marked enn det norske. Det gikk visstnok på gummiblandinga i dekkene. Ikke dermed sagt at disse var så mye dårligere. Prøvde de aldri selv, men det kan kanskje være at disse er billigere i innkjøp og dermed kan selges billigere ut til kunde også. Trodde f.eks at det stod P-Zero på alle "værsting" dekkene til Pirelli. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo likson værsting dekkene til pirelli det er snakk om, men usikker på om det er samme dekk, siden prisforskjellen er så stor. Men kan være rett i det at det er produsert for et annet marked enn det norske... HAr sendt mail til dekkonlien og spurt om det er noe forskjell...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har kjøpt dekk fra http://www.dekkonline.com hvis det er det du mener, jeg kjøpte GY F1 GSD3, og fikk dem levert på døra med tollpost for 6200,- inkl frakt og mva

tok et par uker, men hadde ingen problemer med dem..

når det gjelder disse asia dekka var det gamle generasjon F1 som det gjaldt...ikke nye gsd3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har tenkt til å bestille disse GY eagle f1 dekkene, ingen som har hatt noe trøbbel med å bestille fra dekkonline.com? er jo snakk om en del penger her så jeg må være sikker før jeg bestiller fra dem....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har jeg bestillt et nytt sett med GSD3 til audien og 2 proxies til golfen hos dekkonline.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det å handle med de gutta her ??? Hvor blir dekka sendt ifra ?? trenger to nye fremdekk til Porsche-felgene mine.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har nå bestillt dekk 2 ganger derfra, jeg syns det funker helt kanon, venta vel en uke og 2 før dekka ble levert på døra med tollpost....

dekka kommer fra tyskland, mine GSD3 er produsert uke 48 2005, så dem er rimelig ferske

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av meg har brukt dem mange ganger i år. Bestillt dekk til 3-4 biler der i alskens gromme dimensjoner. Ferske dekk, med alt av E-merkinger og godkjenninger for Norsk forhold ferdig levert direkte på døren.

Et av vinterdekkene han fikk av merket Nokian viste seg å ha en produksjonsfeil. Det var urundt. De sørget da for at han fikk byttet dette kostnadsfritt hos nærmeste Nokian forhandler på garantien. Null problem! Så han er iallefall utrolig fornøyd.

Den eneste ulempen med å bestille herfra er at du må ha tilgang til en dekkomleggingsmaskin eller reise til en "dekksjappe" for å få dem til å legge det på for deg. Da tar de normalt noen hundrelapper for den jobben.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er alle avgifter inkludert eller kommer det overraskelser i tillegg i form av mva. og evt. tollklarering?

Mener å ha lest noe om dette et eller annet sted ifm. handel av dekk fra http://www.dekkonline.com.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er alle avgifter inkludert eller kommer det overraskelser i tillegg i form av mva. og evt. tollklarering?

Mener å ha lest noe om dette et eller annet sted ifm. handel av dekk fra http://www.dekkonline.com.

Står følgende på sidene deres:

"Alt er inkludert i prisen hos oss

Våre priser inkluderer moms, transport og levering i Norge. "

Dette stemmer også i praksis iflg kompisen min, ref min forrige post.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har de noe krav til antall dekk? klarte ikke å finne det på siden vertfall. Jeg trenger bare et:o å det er jo tross alt noen lapper å spare..

punkterte i høst på quattroen å er vel et minimum å kjøpe samme merke. Etter som jeg har forstått skal det være greit å kjøpe et nytt hvis ikke dekkene er mer enn halvslitt. BF er jo ikke akkurat billigdekk her i dekksjappene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har de noe krav til antall dekk? klarte ikke å finne det på siden vertfall. Jeg trenger bare et:o å det er jo tross alt noen lapper å spare..

punkterte i høst på quattroen å er vel et minimum å kjøpe samme merke. Etter som jeg har forstått skal det være greit å kjøpe et nytt hvis ikke dekkene er mer enn halvslitt. BF er jo ikke akkurat billigdekk her i dekksjappene.

På Interdekk sine sider så står det iallfall at det er 80 kr i frakt pr dekk. Så jeg vil tro at du kan bestille kun ett ja ;) Vet ikke om det samme gjelder for dekkonline........;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Interdekk sine sider så står det iallfall at det er 80 kr i frakt pr dekk. Så jeg vil tro at du kan bestille kun ett ja ;) Vet ikke om det samme gjelder for dekkonline........;)

Sjekket med interdekk og, men de har ikke BF. Prøver nok å bestille et fra dekkonline da. De tar 100 pr dekk.

Prisen på dekk levert innen Norge inkluderer en emballasje- og fraktomkostninger på 100 NOK per dekk, som ikke kan fratrekkes eller erstattes. For komplette hjulpakker (dekk og felg) beregnes spedisjons- og emballasjeomkostninger på 150 NOK per hjul.

edit: prøvde nå, å hvis jeg velger 2 eller flere er alt inkludert som tidligere nevnt i denne tråden, men når jeg forandrer til 1 så er det 150kr i frakt. Men det er forsåvidt greit for meg. Bare til informasjon!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er så absolutt penger å spare..var å hørte på dekk i dag, de skulle ha over 1900kr: eek : bestilte på dekkonline, kom på 1100 + 150 i frakt pga kun 1stk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettopp fått levert 4stk Dunlop Sp sport maxx på døra mi fra dekkonline, tok ei uke fra bestilling. 5540,- for 225/40-18.

Synes de var veldig ryddige og greie å handle med. Eneste minus var lang responstid på e-post.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettopp fått levert 4stk Dunlop Sp sport maxx på døra mi fra dekkonline, tok ei uke fra bestilling. 5540,- for 225/40-18.

Synes de var veldig ryddige og greie å handle med. Eneste minus var lang responstid på e-post.

Hvordan er Sport Maxx dekkene? Vurderer å kjøpe de selv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingenting å utsette på de sålangt, men har tilgode å få prøvd de på skikkelig vått føre... Men i teorien skal de vel være enda bedre enn SP9000 og de synes eg var veldig bra på vått.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.