Anbefalte innlegg

Alarmen på Passat`en min har begynnt å leve sitt eget liv. Låste bilen helt vanligt med fjernkontrollen og etter noen minutter startet den å hyle og blinke, og kupelyset blinkte også.

Hva er galt mon tro??

Låser med nøkkel nå (vrir to ganger for å deaktivere alarmen)

 

Mvh

Edvin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det ikke være låsekassen/e i dørene dine mon tro.

Er et kjent problem på Passatene det, til og med utvidet garanti på 5 år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal godt gjøres at det er en garantisak hos meg, da bilen er bruktimportert og er registrert første gang i Tyskland høsten -99??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alarmen har fikset seg selv??

Virker helt fint berre sånn plutselig

 

(Dersom det hadde vert noe galt i låskassen, måtte hele kassen skiftes - pris ca 4-5000 på merkeverksted.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke ta gleden på forskudd nå! Plutselig slår den seg vrang igjen. Får du opp feilkoder på låsekasser?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt akkurat samme problem på passat`n her. det køddet skikkelig i fjor vinter.. alarmen virket som den selv ville og det var ikke alltid den låste opp skikkelig.. men dette ble bedre igjen ja. men det er helt sikkert låsekassen som er problemet. jeg har ikke fått byttet min enda.. men den fungerer fint nå igjen.. skal nok se og få handlet inn en ny. for dette problemet dukker helt sikkert opp igjen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som fukt, siden feilen forsvant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk om at lyset i kupeen slår seg av når du går ut av bilen og aktiverer alarmen.. Mener at alarmen er koblet opp mot den bryteren som registrerer at døren er igjen, og er jo ikke uvanlig at de bryterene kan leve sitt eget liv enkelte ganger.. Dette er bare en mening, men for all del så kan det være noe så simpelt som det, og som sagt "det enkle er ofte det beste" :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk om at lyset i kupeen slår seg av når du går ut av bilen og aktiverer alarmen.. Mener at alarmen er koblet opp mot den bryteren som registrerer at døren er igjen, og er jo ikke uvanlig at de bryterene kan leve sitt eget liv enkelte ganger.. Dette er bare en mening, men for all del så kan det være noe så simpelt som det, og som sagt "det enkle er ofte det beste" :P

 

Den bryteren er desverre innebygd i dørlåsen så da ender også jeg opp med å tro det er dørlåsen i ei eller annen dør som er klikk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den bryteren er desverre innebygd i dørlåsen så da ender også jeg opp med å tro det er dørlåsen i ei eller annen dør som er klikk.

 

Hehe.. Da blir det litt verre ja :)

Men visst man må til med ny låsekasse så får du vel fint brukt på NBS tenker jeg og til en langt bedre pris enn hos merkeverksted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.