Justering av speil , elektrisk virker ikke.

Anbefalte innlegg

Som topic sier; får ikke justert speilene mine, sikkert en sikring som har gått, men da jeg har tysk instruks bok så må jeg be om hjelp her, noen som vet nr på sikringen der?

 

Er en golf 4 det er snakk om..(2002)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du ser på sikringene så ser du om noen er gåene. Like greit å sjekke alle mens du holder på, så er du iaffal sikker på at ikke flere er gåene uten at du har merket det. ;)

 

Og et lite tips.. ikke prøv å juster speilene om vinteren når de har frosset fast. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du ser på sikringene så ser du om noen er gåene. Like greit å sjekke alle mens du holder på, så er du iaffal sikker på at ikke flere er gåene uten at du har merket det. ;)

 

Og et lite tips.. ikke prøv å juster speilene om vinteren når de har frosset fast. :D

 

Hehe, nei det er en ting da :P

 

Tror heller aldri jeg har brukt justering på speila mine, kjørte over 30.tusen km med audien i år, har ikke justert de en eneste gang..

 

-

Sjekke alle ja, for de som har en varm garasje å stå inni så er det sikkert hyggelig men.. Det er brrr..kaldt..mange sikringer også..brrr..:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.