#51 Skrevet Januar 19, 2006 Vinterbilde av bilen min.... Grunnet for masse snø, fikk jeg ikke noe bilde forfra... (eller var det bakfra.. ) Haha.. glad min har stått parkert i garasjen i snart en uke.. Møtte en 1 meter høy snø-fonn på gårdsplassen når jeg kom hjem.. Kjørte firmabilen så det gikk rett igjennom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Januar 19, 2006 Den klassiske, Noen som har sett lignende før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Januar 19, 2006 Den klassiske, Noen som har sett lignende før? Akkurat sånn så min ut også, nå når jeg kom hjem fra arbeid. Tenkte på å skrive det samme til folka jeg deler garasje med Dro forresten en heelt strøken runde rundt ei folketom rundkjøring på vei hjem nå quattro og nysnø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Januar 20, 2006 Quattro og nysnø Det er sååå deilig. Skal se om jeg ordner noen in action bilder i løpet av helgen. Tar med en kammerat med rått kamera, så skal vi se hva vi får til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Januar 20, 2006 Moro ute med bilen i kveld, skal få tatt noen ute på dagen i løpet av helgen, men det er sa ivertfall litt:) BTW, er det finere uten parklys på en C4 med xenon her synes dere? Har liggende cool blue osram pærer jeg tenkte å montere nå, men det seeer da fint ut uten park i det hele tatt og, eller hva mener dere? (bildet i bunnen viser) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Januar 20, 2006 Dette er mitt bidrag, mye mer snø nå hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Januar 21, 2006 2 ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Januar 21, 2006 3........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Januar 23, 2006 Nedsnødd....Innemåkt....? Nei det har vi ikke sett:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Januar 23, 2006 Slik var bilen min den 18. desember 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Januar 23, 2006 Masse fine vinterbilder her ja=) ekke småtteri til snø som har kommet idet siste heller da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Januar 23, 2006 For første gang på 2 år er bilen ute på tur i snø (topen10 min), før den kom seg inn i varmen: syk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Januar 23, 2006 tøff lakkering! hvordan får man til det der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Januar 25, 2006 Her er delebilen min. [ATTACH]32353[/ATTACH] [ATTACH]32354[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Januar 25, 2006 24.01.06 ... JEG HATER SNØ!!! men tok jo seff noen bilder fordi da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Januar 25, 2006 Vinterbilde fra turen hjem på juleferie..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Januar 25, 2006 Kan jo hive med et jeg og kanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Januar 25, 2006 Måtte bare legge det til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Februar 5, 2006 Moro med nytt kamera Må jo leke litt da.. Her kommer to til jeg likte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Februar 5, 2006 Moro med nytt kamera Må jo leke litt da.. Her kommer to til jeg likte Fine bilder. Likte godt det første du la ut. Hva slags kamera? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Februar 5, 2006 Fine bilder. Likte godt det første du la ut. Hva slags kamera? Casio Exilim faktisk (Z750) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Februar 5, 2006 Kommer med ett lite innslag jeg også. Det ene er tatt på tur opp til Nord når vi hadde hentet bilen (ja det var kaldt i finland,35 minus) , det andre er fra når den er nyvasket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Februar 5, 2006 Det ligger noen klare kalenderkandidater i denne tråden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Februar 5, 2006 her er mine bilder.... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Februar 5, 2006 nummer 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...