#26 Skrevet Desember 29, 2005 Fra ERC* sesongen -05 *EtnedalRallyChampionchip 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 30, 2005 Fra ERC* sesongen -05 *EtnedalRallyChampionchip 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 30, 2005 Nysnø.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 30, 2005 Fra ERC* sesongen -05 *EtnedalRallyChampionchip Åjaså, hvor kan jeg melde meg på? Og hvilken klasse stiller en 1.4 L caddy i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 30, 2005 Min? Noen som gjetter bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 30, 2005 Er det en A8? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 30, 2005 Noen som gjetter bilen? Står vel i signaturen? 97 Passat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 30, 2005 Åjaså, hvor kan jeg melde meg på?Og hvilken klasse stiller en 1.4 L caddy i? Blir stort sett arrangert hver helg, ingen påmelding bare å stille opp!! Holdt på vrake Audi'n på lille julaften... Free for all... Noen som gjetter bilen? Passat! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Desember 31, 2005 Jeg er enig med Yashar, det ser veldig ut som en ny A8... Selv om det står Passat i signaturen hans så trenger han vel ikke å legge ut bilde av sin egen bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Januar 5, 2006 Vintermodus: Ronal 15" " border="0" alt=""> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Januar 5, 2006 Det er vel bilde av en Passat sedan ja... Kraftig nedsnødd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Januar 5, 2006 VINTER ASS!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Januar 5, 2006 Noen bilder av prosjekt bilen min etter nysnøen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Januar 5, 2006 VINTER ASS!! Det er det verste... Wow! Du er klar over at dette ikke er sunt for bilen din? hehe.. Vaske kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Januar 6, 2006 Det er det verste... Wow! Du er klar over at dette ikke er sunt for bilen din? hehe.. Vaske kanskje? 2 Uker på vestlandet det Andreas: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Januar 6, 2006 En kald stakkars Audi på fjellet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Januar 6, 2006 Seeee DTM-gutten a! Hoho. På tide med en vaskepolett, Kristian. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Januar 6, 2006 Seeee DTM-gutten a! Hoho. På tide med en vaskepolett, Kristian. Har du skilter og forsikring på begge de trillebårene der da? ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Januar 6, 2006 Bilde fra nord norge, med mine nye 17" vinter(ræva kvalitet, etter min "triksing" med fotoprogram, må melde meg på hiddenkurs...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Januar 8, 2006 Legger inn et bilde av min fra jula jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Januar 8, 2006 Får lenge inn et par av Backpacker'n jeg også. De er tatt i jula i rundt 30 minus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Januar 8, 2006 Tok to bilder av bilen isted.. Link.. Får finne en vaskehall en dag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Januar 8, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Januar 8, 2006 ja her er et bilde av min bil der alt er frosset fast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Januar 19, 2006 Vinterbilde av bilen min.... Grunnet for masse snø, fikk jeg ikke noe bilde forfra... (eller var det bakfra.. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...