#1 Skrevet Desember 17, 2005 Er det noen som har erfaring med å montere webasto her? Webastoen min har endelig kommet fra Tyskland Monteringa ser stortsett grei ut, men er litt i tvil om hvor jeg kobler meg inn for å få vifta til å fungere. Lurer også litt på hvor det er best å hente diesel? Et spørsmål til dere som alt har webasto montert, hvordan blir vifte hastigheten og luft retningen styrt? Bilen det skal monteres i er en A4 tdi 2002 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 17, 2005 Viftestyringa skal vel kobles inn på ledningene til viftemotoren. Diesel hentes fra tankarmaturet på dieseltanken. Regner med at du må bore hull i dette for å tre i den plastslangen som følger med. Alt skal vel stå i monteringsanvisningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 17, 2005 Det er vel også mulig å hente diesel etter diesel filtret? Trenger nok noe litt mere spesefikt en inn på vifte motoren Noen som har et koblings skjema for innkobling av webasto i A4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 18, 2005 Kan jeg spørre hva dette kostet? Skulle gjerne hatt Webasto på nybila til fattern (Allroad). Send gjerne PM. mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 18, 2005 Betalte 824euro på Ebay, med T80 fjernkontroll. Ingen som har webasto her? Lurer på hvordan webasto'n styrer vifta, hastighet og luftretning.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 5, 2006 Webastoen kobler du inn på vifta via ett rele som gir strøm til selve klima'n. Kobles via noen ledninger bak sikringsboks. + at det går en ledning til selve klimakontrolen for å dra igang vifta på trinn 1. Men du bør ha ledningskjema for å koble dette. Ring kolberg, caspary for å få innstallasjonsinstrukts på hele webaston. http://www.kcl.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 5, 2006 Takk for svar, men det var ikke verre en å maile webasto.no. Der fikk jeg et pdf dokumen med installasjons veiledning, var på tysk men...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 6, 2006 Er det noen som har erfaring med å montere webasto her? Webastoen min har endelig kommet fra Tyskland Monteringa ser stortsett grei ut, men er litt i tvil om hvor jeg kobler meg inn for å få vifta til å fungere. Lurer også litt på hvor det er best å hente diesel? Et spørsmål til dere som alt har webasto montert, hvordan blir vifte hastigheten og luft retningen styrt? Bilen det skal monteres i er en A4 tdi 2002 mod. -MAil meg på chip@norskbildelsenter så skal jeg sende deg monteringsanvisning. Har akkurat gjort det selv. mvh Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 9, 2006 Da er Webastoen test kjørt, alt virket!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...