Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med å montere webasto her? Webastoen min har endelig kommet fra Tyskland :) Monteringa ser stortsett grei ut, men er litt i tvil om hvor jeg kobler meg inn for å få vifta til å fungere. Lurer også litt på hvor det er best å hente diesel?

 

Et spørsmål til dere som alt har webasto montert, hvordan blir vifte hastigheten og luft retningen styrt?

 

Bilen det skal monteres i er en A4 tdi 2002 mod.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viftestyringa skal vel kobles inn på ledningene til viftemotoren. Diesel hentes fra tankarmaturet på dieseltanken. Regner med at du må bore hull i dette for å tre i den plastslangen som følger med. Alt skal vel stå i monteringsanvisningen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel også mulig å hente diesel etter diesel filtret? Trenger nok noe litt mere spesefikt en inn på vifte motoren ;) Noen som har et koblings skjema for innkobling av webasto i A4?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg spørre hva dette kostet? Skulle gjerne hatt Webasto på nybila til fattern (Allroad). Send gjerne PM.

 

mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte 824euro på Ebay, med T80 fjernkontroll.

 

Ingen som har webasto her? Lurer på hvordan webasto'n styrer vifta, hastighet og luftretning....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Webastoen kobler du inn på vifta via ett rele som gir strøm til selve klima'n. Kobles via noen ledninger bak sikringsboks. + at det går en ledning til selve klimakontrolen for å dra igang vifta på trinn 1. Men du bør ha ledningskjema for å koble dette. Ring kolberg, caspary for å få innstallasjonsinstrukts på hele webaston. http://www.kcl.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar, men det var ikke verre en å maile webasto.no. Der fikk jeg et pdf dokumen med installasjons veiledning, var på tysk men......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har erfaring med å montere webasto her? Webastoen min har endelig kommet fra Tyskland :) Monteringa ser stortsett grei ut, men er litt i tvil om hvor jeg kobler meg inn for å få vifta til å fungere. Lurer også litt på hvor det er best å hente diesel?

 

Et spørsmål til dere som alt har webasto montert, hvordan blir vifte hastigheten og luft retningen styrt?

 

Bilen det skal monteres i er en A4 tdi 2002 mod.

 

-MAil meg på chip@norskbildelsenter så skal jeg sende deg monteringsanvisning. Har akkurat gjort det selv.

mvh Fredrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er Webastoen test kjørt, alt virket!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.