Anbefalte innlegg

Har blitt tilbudt intercooler, og lurer på om denne passer på golfen!

 

Blir denne stor nok? Og er det nok med 60mm inn/ut, altså 2,5"(da er jo ikke det no vits med mer enn 2,5 kjølerrør eller, blir det nok?)?

Skal jo som sagt i andre tråder ha GT28RS jeg og!

 

Hva mener dere folkens!!??

intercsalg_164 (Large).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor er denne ic fra ligner veldig på den jeg har på bilen min, jeg tror du klarer deg lenge med den ic, jeg har k04 turbo disse er jo kjent for å være varme. har ikke prøvd i 40 varmegrader men på vanelig tempretur har jeg veldig gode trmeraturer i innsuget.

 

2,5" er ganske stort det, trangt nokk der du skal fram med røra. for preformance klare du deg lenge

 

hvis det ikke er veldig mye større plass på bilen din en på min, så er det ikke plass til serlig mye mer. se linken til bilen min

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor er denne ic fra ligner veldig på den jeg har på bilen min, jeg tror du klarer deg lenge med den ic, jeg har k04 turbo disse er jo kjent for å være varme. har ikke prøvd i 40 varmegrader men på vanelig tempretur har jeg veldig gode trmeraturer i innsuget.

 

2,5" er ganske stort det, trangt nokk der du skal fram med røra. for preformance klare du deg lenge

 

hvis det ikke er veldig mye større plass på bilen din en på min, så er det ikke plass til serlig mye mer. se linken til bilen min

 

En kamerat av meg har fått tilbud på sitt forum. Nissan forum!

 

Vil annta at kjøler'n er brukt, prisen var vist 1500,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holdt på å spørre dumt!!! Så igjennom tåden og fikk svaret!

Brukte du 3" rør på golfen?

 

Hvor lett blir det å plassere'n bak orginal fronten min?

 

jeg tror det blir for trangt, du har en aluminiums bjelke i fronten, (er det på a3) som gjør at du ikke får den så høyt. min stikker en cm under fangern og den er mye lavere og retter ned en org. fanger. men den er sinnsykt lett å ta av så er jo bare å måle.. du tar den av på 8 min..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tror det blir for trangt, du har en aluminiums bjelke i fronten, (er det på a3) som gjør at du ikke får den så høyt. min stikker en cm under fangern og den er mye lavere og retter ned en org. fanger. men den er sinnsykt lett å ta av så er jo bare å måle.. du tar den av på 8 min..

 

 

På golfen er det bjelke i stål. Kan jo kappe no i den og! Ikke alt for mye så klart da men!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På golfen er det bjelke i stål. Kan jo kappe no i den og! Ikke alt for mye så klart da men!!

 

det er jo ditt valg, men jeg ville ikke rørt den.. hvis du skulle kræsje med bilen er det greit at de vitale delene er inntakte.. husk denne bjelken er det første som tar imot og den tar i mot MYE krefter..

 

ville heller bytta frontfanger får mye mer lyft inn da, hjelper ikke mye med ic når den sitter bortgjemt bak en fanger..

 

jeg satte ic`n min helt opptil den bjelken og tilpassa fanger etter dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du har "snoka" i tråden til Espen Andre Nørve, han har kjøpt en av intercooler'ne som jeg har liggendes. Så der ser du hvordan denne passer i orginalfronten din.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer akkuratt i rs-front på golf II

cooler.jpg

intercooler.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du har "snoka" i tråden til Espen Andre Nørve, han har kjøpt en av intercooler'ne som jeg har liggendes. Så der ser du hvordan denne passer i orginalfronten din.

 

Ja måtte jo skjekke opp litt!!

Hos meg vil det jo bli no bedre plass i forhold til leppa og da!!

Jubileums utgaven har jo litt anna leppe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp jepp

går nok fint å få plass, men litt trangt blir det nok, men det ferdige resultatet gjør at jobben er vel verdt det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan skrive under på at det er TRANGT å om du ikke vil kappe i front bjelke,fanger og lippe så må du nok finne på noe annet.. Må isåfall ha en veldig smal intercooler skal du få det til uten å kappe i noe. Tror heller ikke det er mye forskjell på lippa di og mi..

Brukte en del tima på tilpassing på min no sålangt.. har enda igjen å få plasert rør og for at dem ska passe må jeg kappe vekk enda mer : rolleyes

Og kopiering er ikke tilltatt ;)

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jo være trangt, har jeg hørt!!!!!!

 

Kopierer ikke, bare ser ann lure løsninger!!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lånte et bilde!!: rolleyes

Det er litt forskjell, men jeg vet ikke hvor mye dette har å si!!

 

Ditt bilde

attachment.php?attachmentid=29043&stc=1&

 

Mitt bilde

Golf Stort.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trangt skal det vær ;)

Det som ikke går SKAL gå :D

Noe stor planer for bilen da eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trangt skal det vær ;)

Det som ikke går SKAL gå :D

Noe stor planer for bilen da eller?

 

Ingenting er umulig, enkelte ting tar BARE litt lenger tid!

 

Planer:

 

Utvendig blir det nok mest mulig orginal jubileum! mulig senkes litt til og mulig 19" (hadde veldig lyst på RS4 felger ei stønn, men prøvde på Martin's, synes det ikke passer helt) så det blir nok andre vis det skjer!

 

Motor blir oppgradert med GT28RS pluss alt anna som trengs der!

 

Invendig er planen å få inn 2 10"ere i bagasjen!

 

Dette er planene mine så langt! Kommer nok fler!!

 

Skal starte egen tråd når digitalkamera er i hus og jeg begynner å bygge!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.