Motstand varmeappatat/viftemotor

Anbefalte innlegg

Ja, som overskrifta antyder har min motstand takka for seg. Problemet er at den var ny for 4 veker sidan. Er då motstanden dårlig , eller har eg et problem med el.nettet i bilen?? Noken som har ide?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, som overskrifta antyder har min motstand takka for seg. Problemet er at den var ny for 4 veker sidan. Er då motstanden dårlig , eller har eg et problem med el.nettet i bilen?? Noken som har ide?

 

Bytt vifta, den går nok tregt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bytte vifta er vel en ide ja, siden den eg satt i sist var fra en 84 mod. gti.. takker for svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det er samme på din som på min Passat, men det er nok ikke så ulikt vil jeg tro.

 

Fikk et tips om at det er dioden som sitter der som ryker...jeg testet med en kabelbit i stedet for dioden...og vips så virker alle trinnene på viften.

 

Mye billigere enn ny motstand i hvert fall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det ja!! Men kansje spørre på VAG verksted siden den er ny originaldel..? Bør holde mer enn 4 veker!!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det ja!! Men kansje spørre på VAG verksted siden den er ny originaldel..? Bør holde mer enn 4 veker!!?

 

Hvis det er vifta som er problemet, holder nok en ny formotstand i 4 nye uker...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

reis på huggaren og plukk med ein ny vifte. motstandbrettet står på vifta.

det kan vera at vifta du har no har ein defekt motor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finst det en hugger nær Bergen der eg kan gå å finne meg ei vifte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finst det en hugger nær Bergen der eg kan gå å finne meg ei vifte?

 

naf bruktbil deler. dei ligger ved lønningen

ligger ein høggar ved eine parkerings plasen til flesland også men dei holder på å flytta til hanøytangen. er du heldig så kan dei ha ein ligganes

 

begge desse to høggarane ligger 100m fra kvarandre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg får ta en tur til flesland snarast då. Takker for opplysninga

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne thermo sikringen dere snakker om. Har også bare klipt den vekk og loddet en tråd over. Men far min kan skaffe ny, derfor lurer jeg på hvor mange grader denne skal tåle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.