#1 Skrevet Desember 18, 2005 Noen som har ide om det er vanskelig å bytte lambda sensor på en Allroad 2.7 -01 (uten å demontere halve bilen)? Har fått denne meldinga med VAG-COM: 17539 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S1: Internal Resistance too High P1131 - 35-10 - - - Intermittent Finnes det evt. alternativ (les billigere) lambda sensor utenom den orginale som kan brukes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 18, 2005 Hvis det er lamdasonden du tenker på så har jo Mekonomen dette til deg da,hvor mye tar Audi? Mekonomen: http://www.mekonomen.no/inetkat_no/default.asp?State=5&butik=6005-000&selectedCarBrand=2&selectedCarModel=65&selectedCarType=23020&selectedCatalogueCode=14 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 18, 2005 Vet ikke enda hva Audi skal ha, ska sjekke i morra, men av erfaring så er de dyre. Fikk min OBDII kabel i går og sefølgelig så finner en feil med VAG-COM som koster penger med en gang ...men greit å kunne få status så en har ide om hva som er galt på kjerra Greit å vite at mekonomen har dette, håper å kunne skifte selv + billigere del for å spare noen kroner nå i disse juletider. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 18, 2005 Så lenge den sier "intermittent" ville jeg først nulle ut alle feil, kjøre noen dager og ta en ny test for å se om den dukker opp igjen. Mvh Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 19, 2005 Jeg nullet den ut men meldingen kom igjen etter dag så det ser ut som det ikke er noen vei utenom bytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...