Forslag til Styling A6 2002 mod.

Anbefalte innlegg

Vurderer å ta en A6 i innbytte, men er enormt usikker på hva jeg skal gjøre med den...

 

Forslag??

 

Skal uansett ha en RS6 front.

 

Bilen er i sølv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS6 bakfanger 160_bigmain.jpg

Vet ikke om du skal ha sedan eller avant jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Allroad dørlister, feite felger og senking.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avant er det.

 

Vil ha en fanger me utblås på hver side.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den første vet jeg ikke om du får til avant, men er en GT4 fanger fra quality-autoimport. den andre er rieger sin på powerzone som du fester på original fangeren..

a6 fanger.JPG

rieger a6.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør som hva som ble gjort med min forrige..Justerbart senkesett,vals skjermene og sett på noen brede 19" el 20" med litt lav ET.

Allroad lister nederst på dørene,Allroad hovedlamper-men det vil ikke passe på 02 mod...

RS6 front går an...men jeg synes A6 ikke skal ha noe form for ekstra plastikk hokus pokus...Få tak i hekkskjørt fra en A6 med ryggesensor-de bygger faktisk endel mer-og det er orginalt..Så et rør på hver side..: smil :

Sett heller ikke på lyktelister-synes ikke det er no pent-men smaken er som baken: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Allroad lister og brei felg med lavt innpress(9,5" og ET15=valset MASSE)

side.jpg

felg.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør som hva som ble gjort med min forrige..Justerbart senkesett,vals skjermene og sett på noen brede 19" el 20" med litt lav ET.

Allroad lister nederst på dørene,Allroad hovedlamper-men det vil ikke passe på 02 mod...

RS6 front går an...men jeg synes A6 ikke skal ha noe form for ekstra plastikk hokus pokus...Få tak i hekkskjørt fra en A6 med ryggesensor-de bygger faktisk endel mer-og det er orginalt..Så et rør på hver side..: smil :

Sett heller ikke på lyktelister-synes ikke det er no pent-men smaken er som baken: smil :

 

Det er ryggesensor på den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET15! Originalt er det ET45. (På Allroad er det ET15) Fikk du godkjent det da?

 

Er det ikke kulere med ET30-35 og fetere felger. Vil man ikke da få en større kant. Greit nok at det er tøft at det fyller ut hjulbue kanten, men på den overnevnte bilen stikker jo felgene utenfor, den allerede valsede buen. Det er jo "genialt" ved mye sand og stein i veien. Blir fin bilen da....hvite prikker og striper på alle vertikale kanter bakover. (spesielt på sidelister og dører)

 

Jeg har ryggesensor på min A6, men mener at bakfanger ikke er noe spesielt lavere. Har ei leppe bakpå fangeren, med 4 sensorer, og ingen synlige utblås. Dette kom vel en endring på i 2001-2002.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.