Anbefalte innlegg

Hvor breie felger kan man ha på golf IV bak og foran før man evnt må valse..skal ha på kw justerbart og..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor breie felger kan man ha på golf IV bak og foran før man evnt må valse..skal ha på kw justerbart og..

Tja med "normal gewindesenk" ca 60-70mm bak ville jeg tippe 10 tom med offset 40 evt 35 sålenge vi ikke snakker om 10x20. Da vil nemlig felgen komme svært nær felgkanten og da hjelper det deg lite at dekket er strekt fordi felgen subber selv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tenkte ca 60-70mm senking ja, og 8,5*18" foran og 9 eller 9,5*18" bak. går dette uten valsing? eller må jeg valse bak da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tenkte ca 60-70mm senking ja, og 8,5*18" foran og 9 eller 9,5*18" bak. går dette uten valsing? eller må jeg valse bak da?

Dekkbredde og offset spiller sammen inn mer enn felgbredden på om bilen din vil subbe eller ikke, men med f.eks 9,5x18 ET35 med 255/35 18, så tror jeg nok dette går "ganske greit" på bilen sålenge den er stiv i fjæringa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ellers må det bare valses da:)

noen som evnt har bilder av såpass berie hjul på golf?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de ser litt småbreie ut ja;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er vell ikke breiere enn 8" såvidt jeg husker og spacet ut 15mm.

Dette ser ut som 9,5 eller 10x18, helt greit resultat :rolleye::

attachment.php?attachmentid=25093&stc=1&

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den har jeg sett:) nice det da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.