#1 Skrevet Desember 18, 2005 hei jeg har et kw type 2 som jeg skal ha på min 92mod golf 3 gti. men kw settet er til golf 2.. noen som kan sende meg godkjennings papirer på dette settet til golf 3 eller noe? kule hodet og rette tast har jeg selv.. om det må til:p eller noen som har noen ider om hvordan jeg skal få det godkjennt med dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 18, 2005 Hjelper lite å ha papirer til Golf 3 hvis ikke nummeret på fjæra stemmer med det som står på papiret. Har du papirene til Golf 2 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 19, 2005 papirene til golf 2 kunne nbs skaffe meg men det hjelper lite... får vel bare grave det ned og kjøpe meg et nytt sett da..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 19, 2005 Alle Tüv papirene til KW ligger på websiden deres, eneste du kan gjøre er å lete etter et til golf 3, med nummer som stemmer. Men tror desverre du må fram med spada. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 19, 2005 hehe er det jeg er stygt redd for jeg oxo!! men finner ikke noen TUV papirer på den siden til kw... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 19, 2005 http://www.kw-gmbh.de/de/30_Produkte/20_KW_Gewinde/40_Lieferprogramm/index.php?modell_1=Golf+III&level=3&hersteller_1=VW&gruppe=all trykk på I'en for hver enkelt modell for mer info, og der finner du en PDF logo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 19, 2005 ja den har jeg prøvd men får bare opp en blank side.. får du opp noe når du går inn på den? om du har prøvd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 19, 2005 Ja, har du installert Acrobat Reader? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 19, 2005 har: Adobe Reader 6.0 hmm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...