#1 Skrevet Desember 19, 2005 Observert på Tyske veier: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 19, 2005 Jeg syns den så enda fetere ut enn sedanen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 19, 2005 Uten rails... Audi Avant uten rails er jo bare en halv Audi.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 19, 2005 Rails er bare vindsus på Autobahn uansett.... Ingen vits i å ha de der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 19, 2005 Bare en ting å si...Kongefet bil!! "Drømme,drømme,drømme......" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 19, 2005 naaaaaaais:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 19, 2005 Jeg syns den så enda fetere ut enn sedanen! Deler din mening der! Spinnvill bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 19, 2005 Rett og slett ....! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 19, 2005 fy feite,de skjermene der bygger god i bredden må jeg si:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 19, 2005 fy faen og stygg er det mulig da, sånn bil kunne jeg aldri tenkt meg, Psss noen som låner meg penger så jeg kan få kjøpt meg en sånnen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 19, 2005 Greit at det er "familie" bil men rails er det bra de har kuttet ut. Er enig at den er fetest som sedan ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 19, 2005 Greit at det er "familie" bil men rails er det bra de har kuttet ut. Er enig at den er fetest som sedan ja Tja, skulle jeg hatt en hva som helst sportsbil som kan brukes til daglig tror jeg mine 1.3 millioner NOK hadde havnet hos ene eieren av VAG, og ikke Audi. Ideen bak en stasjonsvogn som klår porscher, og som har trimmvillig turbomotor. Nå *det* er RS! Nei, vent nå litt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 20, 2005 fy feite,de skjermene der bygger god i bredden må jeg si:D Klarer sikkert å "presse" på 225 der ja: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 20, 2005 Jeg syns den så enda fetere ut enn sedanen! Enig med deg! FEIT bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 22, 2005 Jeg syns den så enda fetere ut enn sedanen! Sedanen er fetere i virkeligheten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...