#1 Skrevet Desember 20, 2005 Noen som kan hjelpe meg med å få disse felgene på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2005 De der blir konge på bilen , Odd!!! Men eg kan ikkje hjelpe deg... Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2005 En kjapp PS. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 20, 2005 OOh la la.! Dette må jeg ha!!! Takker Tom Are. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2005 OOh la la.! Dette må jeg ha!!! Takker Tom Are. Hehe,ble lekkert ja! Bare hyggelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 20, 2005 Det der ble lekkert .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 20, 2005 må sei fra om du skal selge dei som står på bilen: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 21, 2005 Utrolig fin bil, Odd Erik!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 21, 2005 må sei fra om du skal selge dei som står på bilen: rolleyes De er solgt til Morten Stensland her på forumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 21, 2005 og jeg gleder meg til våren allerede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...