Varme apparat i golf Gl 1989

Anbefalte innlegg

Når motoren er varm å står på tomgang, skal varme apparatet båse varm luft da?? det blåser kal når jeg står , men når jeg kjører eller bare ruser motoren så blåser den varmt..

Bytta termostaten i går i håp om at det kanskje var den som gjorde det men det var det ikke..

 

Noen som har noen ideer her , eller vet hva som evt er galt:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal blåse varmt når motoren er varm ja.. uansett om du kjører eller står stille

 

 

du sier du har bytta termostaten.. har du sjekka at den faktisk fungerer?

 

 

 

dette gjør du enkelt ved å kjenne på den nedre slangen på radioatoren.. om denne holder seg kald, så løser ikke termostaten ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal blåse varmt når motoren er varm ja.. uansett om du kjører eller står stille

 

 

du sier du har bytta termostaten.. har du sjekka at den faktisk fungerer?

 

 

 

dette gjør du enkelt ved å kjenne på den nedre slangen på radioatoren.. om denne holder seg kald, så løser ikke termostaten ut!

 

Det er sjekka, men fremdeles så funker det ikke når jeg står på tomgang..

Har du noen andre ideer??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sirkulerer vannet? Hvis vannpumpa er sliten trenger den turtall for å jobbe skikkelig=varmt hvis du ruser/kjører. Sjekk om det kommer vann i den lille slangen på ekspansjonstanken da motoren går på tomgang. Hvis du må ruse bilen for å få noe vann der er pumpa defekt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sirkulerer vannet? Hvis vannpumpa er sliten trenger den turtall for å jobbe skikkelig=varmt hvis du ruser/kjører. Sjekk om det kommer vann i den lille slangen på ekspansjonstanken da motoren går på tomgang. Hvis du må ruse bilen for å få noe vann der er pumpa defekt.

 

Ja det er i orden, var på Grenland auto i dag, å de sa det enten var varmeregisteret, eller den krana i motor rommet....

 

Så jeg skal ta å fjerne den krana å bare sette på to slanger i stedet, for trengte vist ikke den krana, så får bare håpe det ikke er varme registeret..

Men hvis det er varme registeret som er har tetta litt, er det no middel jeg kan kjøre inn der som løser det opp evt, for å slippe å bytte varme registeret..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kaustisk soda skal funke. Skyll godt etterpå. Litt hardhendt med pakninger det der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.