Bergen: Bergen lokallag! Hva med bedriftslag i fotball??

Bergen lokallag som bedriftslag i fotball??  

26 stemmer

  1. 1. Bergen lokallag som bedriftslag i fotball??

    • Ja dette var en kanon bra ide som jeg kunne tenkt meg!!
      13
    • Nei dette er ikke noe for meg gitt.
      13


Anbefalte innlegg

Er det noen som kunne tenkt seg og starte opp en bedriftslag i fotball eller noe sånt?? for oss i Bergen lokallag??

Dette kunne jo vært drit kult og ikke minst sosialt for oss! : ja :

Personlig er jeg på løkke nivå i fotball, men dette er tenkt mer som en morsom aktivitet for oss uannsett form!!

 

Legg igjen din stemme i pollen slik at jeg ser om det i det hele tatt er innteresse rundt dette??: klø :

 

Men IKKE STEM hvis du ikke er med i lokallaget!!

 

Vennlig hilsen TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mangler en poll da, men jeg kan sikkert være med :)

 

Edit: Der kom poll ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var jo et bra tiltak. Tufte IL 2

Ikke umulig at jeg stiller med mine ferdigheter : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fotball????? galne folk, sånt ser man bare på tv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller vertfall. Kjempe tiltak Thomas.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, nei! Sånt ser man ikke på tv en gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det holdes på ett sånn noenlunde useriøst nivå, så er det interessant.

 

Noen som vet om baner med ledig kapasitet da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja tenken er bare å ha det gøy! Ikke noe seriøst her nei, min kondis holder ikke lengst iallefall! HAHA.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe greier! Jeg er veldig med... Er på løkke nivå jeg også, så det blir gøy få litt trening og sosialt...

 

Jeg kan undersøke om vi kan benytte hallen inn på haakonsvern om vinteren. Kjempefine treningsmuligheter der inne, og kanskje et ikke kommer til å koste oss noe å bruke heller. Hvis noen vet om noen andre haller så hadde det vært kone å vært inne iallefall om vinteren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er lett med på litt fotball om det kommer igang..

 

spiller for tiden på Linjegods sitt bedriftsfotballlag i 3 div her i bergen

 

Men må nesten advarer dere mot at Bedriftsfotball er veldig hardt

 

på denne ene sesongen har jeg brukket skulderen og ankelen! begge under kamp! så stygge taklinger er det mere enn nok av : bråk :

 

Men om vi melder oss på i serien så er det kamp en gang i uken ca, og alle kampene spilles bak bergenshallen.. slettebakken?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde vært KONGE om vï kunne vært i hallen på haakonsvern da!! Vi får se hvor mange vi klarer og få med iallefall for dette kunne blitt gøy. Kan jo også bare ha en kamp med oss i lokallaget inni mellom på vinterhalv året??

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som ikke er Tufte nivå engang kan hive seg med som heiagjeng: smil : I den kategorien stiller jeg.. Så kan vi sitte å preike bil mens de andre løper etter EN dum ball: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som ikke er Tufte nivå engang kan hive seg med som heiagjeng: smil : I den kategorien stiller jeg.. Så kan vi sitte å preike bil mens de andre løper etter EN dum ball: rock :

 

Hør, hør;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jeg klart med på. Et lite balle bytte.... Fra hånd til fot!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uforpliktende innetrening stiller jeg på, men ønsker ikke å forplikte meg til å stille i obligatoriske bedriftskamper. Vet alt om hvor vanskelig det er å få folk til å stille da. Må nesten være 25 stykker som garanterer at de skal være med hver gang for at man skal være sikker på at 8 personer stiller. Snakker av erfaring...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uforpliktende innetrening stiller jeg på, men ønsker ikke å forplikte meg til å stille i obligatoriske bedriftskamper. Vet alt om hvor vanskelig det er å få folk til å stille da. Må nesten være 25 stykker som garanterer at de skal være med hver gang for at man skal være sikker på at 8 personer stiller. Snakker av erfaring...

 

 

veldig sant det du sier...

 

av de 15 som er påmeldt med laget så stiller bare en 6 stk hver gang.. men jeg har alltid med 2 kompiser slik at vi på LG klarer å stille lag.

 

Men etter at vi vant alle kampene så var det plutselig 14 stk på hver kamp.. Typisk medgangs spillere!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange mann er det på banen i disse bedriftseriekampene da?

 

Og innendørstrening hadde vært helt sjef.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helvetes fotball idioter! E det det beste dere klarer å finne på?Akkurat som om det ikke er nok fotball i dette landet!..jan... jeg blir med, er mye bedre enn jan. dere trenger vel noen dyktige damer også!!!Eller er dere redd for jeg slår dere der også??..Henry..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HEHEHEHE Sånn som det ser ut nå blir det bare noen fotball/basket/bandy o,s,v nå i vinter månedene.

Sånn å få til enda mer sosialt for oss i lokallaget. Håper det er flere som kan tenke seg dette.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå lagt inn søknad for å få benytte hallen på haakonsver. Det er også styrkerom i bygget for dem som ønsker å benytte seg av det, men det er ikke sikkert vi får mulighet til å benytte bygget, i og med at det ligger inne på militært område... :( Men jeg skal gjøre mitt beste for at vi skal kunne bruke det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får håpe det ordner seg vegard, hadde vore veldig kjekkt å fått i gang dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SUUUUPERT! Håper dem er snille med oss da! Kanon bra jobbet Vegard.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi fikk avslag på søknaden om å bruke hallen på haakonsvern. Grunnet at alle som skal ha adgangskort til leiren må være sikkerhetsklarert. Men det er en måte vi kan bruke den på, men det er tungvindt. Jeg må være med å skrive inn alle som skal inn i leiren hver gang, og siden jeg ikke har mulighet til å være med alltid så blir det litt vanskelig. Skal prøve å "godsnakke" litt med dem, men vi bør vel kanskje begynne å lete etter andre alternativer...

 

Beklager, men sånn er forsvaret...: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er sikkerhetsklarert og har adgangskort, men blir litt lite med to spillere:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm det var dumt. Mine kjennskaper på haller i bergens området er minimal gitt. Håper det er noen andre som kunne hjulpet til med dette?? Hvis ikke legges dette på is desverre.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.