#1 Skrevet Desember 20, 2005 Har greid å ødelegge venstre skjerm på min 96' A4 og må bytte ut denne... Lurer derfor på å bytte ut begge skjermene mine foran til faceliftskjermer... Passer disse rett på? Og hvis noen har et par liggende eller vet om noen som er billig så er jeg interisert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2005 Det er i allefall forskjell ved innfestning for blinkelys(pre-facelift)/hovedlykt(facelift), så hvis du ikke har originale facelift lykter til å matche dette så kommer det ikke til å passe. Om det passer utover dette igjen vet jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2005 Skall på med nye lykter også ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 20, 2005 Skjermene er bolt-on hvis du har ny-typen lykter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2005 fiiiiint Da får jeg se om jeg greier å få tak i et par 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...