#1 Skrevet Desember 20, 2005 Fra Vortex sto det følgende: 600 hk rs2 vs 500whp Honda Accord. Er noe som ikke stemmer helt her..... http://media.putfile.com/RS2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2005 Å dæven den Håndaen gikk fort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2005 Der snakker vi skikkelig audi... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 20, 2005 Tar skikkelig i ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2005 Rått...Gikk noe helt sykt ja!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 20, 2005 Er noe som ikke stemmer helt her..... RS2'n kjører rundt Hondaen tydeligvis siden RS2'n starter i høyre bane og avslutter i venstre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 20, 2005 Lurer faktisk på å selge S4en å kjøpe meg Hånda for den bilen der gikk noe helt sykt. Bare å montere påpp åff og Japseloff-potte med 9 toms enderør så går den nok bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 21, 2005 Rå Audi, men 500whp på den Hondaen går jeg ikke med på.. men noen av de riskokerne går noe helt sinnsykt! er noen i statene som kjører på under 10sek! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 21, 2005 Rå Audi, men 500whp på den Hondaen går jeg ikke med på.. men noen av de riskokerne går noe helt sinnsykt! er noen i statene som kjører på under 10sek! Jeg tviler ikke på at den har 500hk eller noe der i gården. Det vi ser her er 4 wd mot framhjulstrekk - en håpløs stripefight som i grunnen er avgjort før de stiller til start. Framhjulstrekk på stripa handler i hovedsak om å kontrollere hjulspinnet - eller gjørre som gutta med AVR golfen: http://www.blocket.se/vi/6899635.htm Sette opp rollbarsa med så mye trykk at dem presser forhjula ned i asfalten. Mvh Kalle Oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 21, 2005 Ville ikke si Hondaen er så fryktelig langt bak i mål med tanke på starten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 21, 2005 Her er klippet fra innsiden av EUDIEN Ser ut som den har gått noen kilometer før også... http://www.mobisux.com/album/hidden/3141/86900-270.mpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 21, 2005 0-100 på 4 sek og 0-200 på 11 sekunder er ikke så dårlige tall det nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 21, 2005 Her er klippet fra innsiden av EUDIENSer ut som den har gått noen kilometer før også... http://www.mobisux.com/album/hidden/3141/86900-270.mpg sjekk bensinmåler'n går nedover! Dobbelt gjisp! ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 21, 2005 sjekk bensinmåler går nedover! Dobbelt gjisp! ! La jeg merke til også.. Måtte se det flere ganger før jeg var sikker. Eller var faen ikke sikker da heller, så jeg venta med å poste det til noen andre kansje sa det samme.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 21, 2005 sjekk bensinmåler'n går nedover! Dobbelt gjisp! ! Har vel med kreftene å gjøre, måleren synker i venstresvinger også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 21, 2005 Jepp, og den synker jo først litt uti klippet. Så giveren henger trolig litt etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 21, 2005 261000 km på telleren.. Ting kan holdes vedlike og fungere for det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...