Skade på felg, hva anbefales å gjøre?

Anbefalte innlegg

Bildene sier vel det meste. Felgene er to-delte.

IMG_4118.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

burde gå an og få retta opp det der hvis det bare ytter ringen som har fått en smell prat med din lokale dekk sjappe ang retting hvis du ikke gjør det selv og hvis det ikke blir helt hundre kan du jo event få tak i en ny ytter ring selges jo til stadig het på ebay.de event andre steder til en grei penge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.. Hva lønner seg da? Man må jo regne 200 kr frakt begge veier og så kanskje 1000 kr for rettinga.. Hva pleier ytter ringene å ligge på pris i fra ebay?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok fort litt penger ut av det om du skal rette dem.. Bør vel helst dele dem, så du får lagt på ny klarlakk.. (ser det har flasset litt ved skaden der) Sjekk E-bay på ringer.. tror de ligger rundt 1000-lappen for stykket..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Les det siste nomeret av Treffpunkt side 41: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok fort litt penger ut av det om du skal rette dem.. Bør vel helst dele dem, så du får lagt på ny klarlakk.. (ser det har flasset litt ved skaden der) Sjekk E-bay på ringer.. tror de ligger rundt 1000-lappen for stykket..

 

Det er enda verre på bakfelgene, de er ikke skadet men lakken har flasset hele veien rundt. så det blir duxola, høyglans polering og klarlakk fra gasolin.no med "anti-yellowing formula"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er enda verre på bakfelgene, de er ikke skadet men lakken har flasset hele veien rundt. så det blir duxola, høyglans polering og klarlakk fra gasolin.no med "anti-yellowing formula"

 

 

Det høres bra ut ja! :) Si fra om du får prøvd den klarlakken fra gasolin da.. Tenkte på å kjøpe det og bruke på mine ringer, men var nok så dum at jeg lot være.. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok det på bakfelgene først. Så får vi se hva jeg gjør med den skada felgen. Er det noen som har anbefaling av firma å bruke til å rette? Må jeg evt sende hele felgen da eller holder det med ringen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump... Skal sende til retting og lurer på anbefaling..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som er habile på tysk som kan se om dere får tak i ytter ring til meg? :tilber: :tilber: :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har eg fått tilbud på ny ring av Jørgenrud Bilverksted på 2600,- pluss frakt. Dette er inklusive nye skruer og pakning. Synes om dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.