#1 Skrevet Desember 20, 2005 Har linselys på min bil, men fy f.... de lyser så dårlig: bh : . Noen som har tips/erfaring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 21, 2005 Sjekk om pærene faktisk har 12 volt. Kan jo hende det er spenningsfall en plass. Riktig innstilling av lyktene har også en del å si. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 21, 2005 Riktig pærer har jeg;) Og lyktene er riktig instillt. Men like dårlig lys gir det, sto ved siden av en gammel golf i går, så jo ut som den hadde dobbelt så sterkt lys som meg Bare jeg som har dette problemet med linseslys? Sjekk om pærene faktisk har 12 volt. Kan jo hende det er spenningsfall en plass. Riktig innstilling av lyktene har også en del å si. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 21, 2005 Sjekk om pærene faktisk har 12 volt. Kan jo hende det er spenningsfall en plass. Riktig innstilling av lyktene har også en del å si. Han mente vel at du skulle måle spenningen ut til pæra. Ikke om det var 12v pære som satt der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 21, 2005 Han mente vel at du skulle måle spenningen ut til pæra.Ikke om det var 12v pære som satt der. Helt riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 21, 2005 hadde samma problem i linselyktene mine,,, Ble dritt lei av det dårlige lyset og monterte xenon-kit.. Forbedret lyset i massssssevis:) Link til monteringen: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=40164 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 22, 2005 Gikk litt fort det der ja... Han mente vel at du skulle måle spenningen ut til pæra.Ikke om det var 12v pære som satt der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...