Anbefalte innlegg

Noen som vet om jeg må tappe kjølesystemet før jeg bytter termostat, eller om det holder å fylle etter når jeg er ferdig? :confused: Systemet er tett og fint ellers, bare termostaten som har hengt seg opp : gråter :

 

Og ja, jeg er fullt klar over forskjellen på G11 og G12. Har G12 nå og sånn forblir det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten å tappe blir det mer grising, men det går greit å bare etterfylle. Litt grising blir det uansett i og med at termostaten ( skal iallefall ) stå stengt ved kald motor. Det som er i motorblokka får du jo da ikke tappet ut før termostaten er demontert uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Termostaten står åpen hele tiden som det er nå, så det blir nok ikke så mye griseri : rolleyes Ny termostat er kjøpt inn og fant en grei anvisning på nordicaudi.com :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grei og grei fru blom.. Ser det ikke var helt samme motor jeg fant på nordicaudi.com : bh : Tok meg nærmere 4 timer å bytte den j.... termostaten : gråter : Men i etterkant ser jeg at jeg kunne spart mye tid og problemer på å ta bort dynamoen først da : dum : Vel vel.. man lærer så lenge man har lever ;):rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.