#1 Skrevet Desember 21, 2005 Noen som vet hvordan man kan nullstille denne uten å måtte gå på verksted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 21, 2005 Resetting the service interval display "service OIL" is shown on trip recorder display. - Switch ignition off. - Press the "trip" reset knob and switch ignition on (while the "trip" reset knob still is down). - Release the "trip" reset knob. - Turn clock adjusting knob to right. (If instrument cluster has an analogue clock, pull adjustment knob out) - Service shown on trip recorder is reset and three dashes (---) appear on display. - Switch ignition off. (Switching ignition off cancels display for service) Evt. trykk inn triptellern FØR du setter på tenningen, hold denne inne mens du skrur på tenningen og du nullstiller sev. indikatoren. LYKKE TIL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 21, 2005 Tipset til Arne funker visst ikke på alle A4'er. Jeg måtte til med VAG-COM på min, men det var ganske enkelt der. Klarte ikke å finne ut hvor du holder til, men hvis det er i nærheten av Oslo, hjelper jeg deg gjerne å resette serviceindikatoren om ikke dashbord-knappene funker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 21, 2005 Thanks!! Funka som bare det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 21, 2005 HUSK! Hvis du kjører bilen på såkalt Longlife service ( om bilen er klargjort for det ) blir det krøll med service indikatoren om du resetter på denne måten. Den skrur seg da over på tid og kilometer avhengig service og vil varsle for tidlig i forhold til hva den skal ved longlife. Longlife service MÅ resettes med diagnose apparat. Hvis bilen IKKE går på longlife service er alt OK. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 21, 2005 Oljebytte +++ hver ca 8000 km. Ikkke noe longlife her i gården! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...