Mjøsa: Thorshov på Kongsvinger

Anbefalte innlegg

Skulle kjøpe meg no småtteri på Thorshov (ikke den "stylinga" dem har der: smil : )

 

Og stolt skulle jeg se om jeg kunne få no rabatt ved å vise frem mitt VACN medlemskort;) ..men jeg ble avvist , siden jeg ikke hadde medlemskortet til VACN mjøsa: klø : ..er det noe jeg ikke har fått med meg? ..hvis ikke så får jeg vel bare joine Mjøsa gjengen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går bra her på Gjøvik, sjølv om VAC Mjøsa og VACN Mjøsa lokallag er to forskjellige ting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. han jeg handla av er litt sånn ''særing'' .hadde nok gått bedre om noen av de yngre hadde jobba da , de vet jeg er VAG entusiaster;-)

 

Men hvordan vil

jeg bli "tatt opp" i mjøsa crewet da? hehe.. ganske så ukjent osv i denne klubben/forumet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. han jeg handla av er litt sånn ''særing'' .hadde nok gått bedre om noen av de yngre hadde jobba da , de vet jeg er VAG entusiaster;-)

 

Men hvordan vil

jeg bli "tatt opp" i mjøsa crewet da? hehe.. ganske så ukjent osv i denne klubben/forumet.

 

 

 

for å bli tatt opp i lokallaget mjøsa, så må du gjennom en del ritualer.. disse vil ikke bli avslørt og de forandrer seg fra medlem til medlem, men du vil merke at du blir døpt :)

 

Alle har vi vært igjennom det samme, og såvidt jeg veit så er det kun mjøsa som har dette spesielle opptaket.. du må vise at du er verdig medlem..

 

du må også avlegge en 25spørsmåls teoretisk prøve om vag..

 

der må du ha minst 23 rette svar!

 

 

Lykke til!

 

 

 

 

 

 

*dette kan også taes med en klype salt! og bare sende en pm til lokallaglederen, så ordner han resten*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjennom ditt postnummer er du automatisk medlem av Mjøsa lokallag.

Det er jo ikke noe eget medlemskort for Mjøsa lokallag.

Og avtalen burde være landsdekkende som de aller fleste avtalene er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for å bli tatt opp i lokallaget mjøsa, så må du gjennom en del ritualer.. disse vil ikke bli avslørt og de forandrer seg fra medlem til medlem, men du vil merke at du blir døpt :)

 

Alle har vi vært igjennom det samme, og såvidt jeg veit så er det kun mjøsa som har dette spesielle opptaket.. du må vise at du er verdig medlem..

 

du må også avlegge en 25spørsmåls teoretisk prøve om vag..

 

der må du ha minst 23 rette svar!

 

 

Lykke til!

 

 

 

*dette kan også taes med en klype salt! og bare sende en pm til lokallaglederen, så ordner han resten*

 

 

her er det litt jule humor Dan.

 

så lenge du er medlem i klubben så har du fått medlemskortet, det er akkurat det samme kortet som vi andre har. ikke noe spesielt for mjøsa.

 

bare og ta en tur til det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for info'n alle sammen.. og takk for angsten dan. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til info finns det ein klubb som heiter Volkswagen Audi Club Mjøsa, og denne er mykje eldre enn Mjøsa Lokallag, så det så! Så det er snakk om 2 forskjellige klubber her!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACM sin Caravelle som står under renseriet/ArtSolution..?

 

Har denne klubben noe webside ellerno..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.