#1 Skrevet Desember 21, 2005 Vil ønske alle i Østfold lokallag en riktig god jul og et godt nytt år! Håper vi ses på nyåret for både bilprat og moro _/\_ \ / ||| ||||| |||||| |||||||| ||||||||| ||||||||||| ||||||||||||| |||||||||||||||| ||||||||||||||||||| |||||||||||||||||||||| |||||||||||||||||||||||||||| |||||| 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 21, 2005 Takk for det Knut-Richard! En god jul og et godt nyttår til deg også! Kommer nok sterkere igjen til neste år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 21, 2005 God jul til alle her i østfold: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 21, 2005 God jul, og godt nytt år til alle i samme slengen!! Og btw, Fint.. tre? Knut-Richard. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 21, 2005 GOd jul og gått nytt år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 21, 2005 God jul og godt nytt år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 21, 2005 God jul og godt nytt år! Må få sett meg å få kommet på noen lokallagstreff i nærmeste tid, har som regel klart å glemt de fleste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 22, 2005 Får hive meg på. God jul og godt nyttår. P.S: Deilig og endelig få bilen på veien og være på juleferie her oppe i quattroland..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 22, 2005 God jul til alle her inne ja... har vært mange bra lokallag møter i år. har bare blitt flere og flere som har kommet så vi får håpe på enda flere som møter opp på lokallag sammlingene i neste år:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 22, 2005 god jul å godt nytt år til alle i klubben! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 22, 2005 god jul og godt nyttår mvh magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 22, 2005 god jul å greier ja!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 23, 2005 God Jul og Godt Nytt År ja!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 23, 2005 God jul alle sammen ja, og håper det blir litt mer action til året 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 23, 2005 God jul Godt Folk. Å Frank ligg unna høye kanter nå da. Skal ha igjen eksosen hel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 24, 2005 God Jul til dere alle. Morro å bli kjent med flere av dere og håper at jeg blir kjent med ennå flere i løpet av neste år. PS! Takk for all kaffen dette året Kjell: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 24, 2005 Går bare bra med eksosen Petter. Går det galt, har jeg ny komplett eksos liggende i Fredrikstad nå og venter..... Så det ordner seg.... God jul Godt Folk. Å Frank ligg unna høye kanter nå da. Skal ha igjen eksosen hel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 24, 2005 God jul og godt nyttår! Det ordna seg med eksosen ja Frank? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 24, 2005 God jul og godt nyttår! Det ordna seg med eksosen ja Frank? Det ordnet seg ja, fikk tak i fra Jonus og co. Satte på dagen før jeg kjørte oppover hit, fikk bilen godkjennt ( skilta tilbake) 1 time før jeg kjørte fra Fredrikstad. Takk til Jonus, Peder Roer og Petter Svendsen før hjelpa. Fikk bilen hjem til Jul pga av de...... Snakkas gutter.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 28, 2005 God jul og godt nyttår til dere alle:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 28, 2005 god jul og godt nytt år ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...