#1 Skrevet Desember 21, 2005 Oslo lokallag vil med dette ønske alle lokallagsmedlemmene en riktig GOD JUL. Takk for oppmøte på våre mandags og torsdagstreff i året som har gått. Første møte på nyåret er allerede 2 Januar hos Netshop i Stanseveien 27 på Kalbakken. Vi sees Mvh Arne og Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 21, 2005 right back at you. Og god jul til alle andre også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 21, 2005 God Jul til alle sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 21, 2005 Merry jul...jeg vil nok dukke opp på lokallagstreff iløpet av våren jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 21, 2005 God (h)jul og godt nyttår Kjører fra København mandag 2. januar på formiddagen så med litt flaks rekker jeg akkurat samlingen kl. 19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 21, 2005 Sender en julehilsen i fra oss i øst: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 21, 2005 For å sitere en ikke helt norsk bekjent: " God jul mellom godt nytt år " Jeg kommer også ned igjen den 2., og regner med at jeg er på plass på Netshop. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 22, 2005 God hjul og godt nytt år til dere alle sammen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 22, 2005 Joyeux noêl som det sies på på godt norsk. Hmm 2 januar? er vi kjørbare så tidlig på året da hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 22, 2005 God jul! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 22, 2005 god jul til dere alle:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 24, 2005 God jul til alle! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 24, 2005 God Jul til alle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 24, 2005 God Jul til alle sammen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 24, 2005 God jul gutta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 24, 2005 Ønsker dere alle en riktig God Jul og ett Godt Nyttår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 26, 2005 God jul gutter!!! back in the game for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...