#1 Skrevet Desember 21, 2005 Hei. En jeg jobber sammen med er litt fortvilet. Kupevifta på A4'en hans går ikke konstant, den stopper en gang i blant. Da er det å svinge hardt, eller smelle igjen passasjerdøra en gang eller to. I tilliegg lager den av og til en slags "rumle-lyd." Noen som har vært borti noe sånt? Min første gjetning er at børstene begynner å bli slitt, og at det begynner å bli litt slark i opplagringen av motoren. NB: Bilen har klima. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 21, 2005 Skru ut hanskerommet, skru ut vifta, sett inn ny vifte, skru på hanskerommet igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 22, 2005 Var forsåvidt det som var løsningen min også. Men ville gjerne dobbeltsjekke før jeg sendte ham i vei for å kjøpe ny vifte. Kjenner jeg Audi rett så koster den sikkert mer enn det som er fornuftig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 22, 2005 Var forsåvidt det som var løsningen min også. Men ville gjerne dobbeltsjekke før jeg sendte ham i vei for å kjøpe ny vifte. Kjenner jeg Audi rett så koster den sikkert mer enn det som er fornuftig! Orginalt koster vifta en god del, iaffal i følge tidligere eier på bilen min.. Tips; Sjekk Mekonomen etc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 26, 2005 Velvel... Vifta kan koste hva den koste vil. Han kjøpte iallfall ny, og bytta selv, mens jeg var på jobb. Så da slapp jeg å bry meg noe mer med den saken. Men takk for alle gode svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...